Jedinečný člověk

Jedinečný člověk

Anotace: Popis mého přítele, kterého si velmi vážím a kterého nepřestanu nikdy milovat :-).

Ten, jenž bude popisován, je můj přítel Ondra. Seznámili jsme se před čtyřmi měsíci a jsem velmi ráda, že jsem ho poznala. Nedovedu si svůj život bez něj představit.
Má vysokou a štíhlou postavu, která však působí silně a pevně. Dlouhé, světle hnědé vlasy, vždy vlající ve větru, mu lemují oválný obličej. Na obličeji si už zdálky všimnu jeho krásného, kouzelného úsměvu, z něhož mně pokaždé zahřeje u srdíčka. Nelze však přehlédnout jeho modro - zelené oči vyzařující štěstí a lásku. Když si povídáme o čemkoliv, třeba i o tom, co nám není zrovna moc příjemné, dokážeme se jeden druhému dívat do očí, což některým lidem dělá problémy. Dokazuje to upřímnost mezi námi. K jeho vizáži patří i oblečení. Nejraději nosí mikiny a trička s metalovými skupinami, černé kalhoty a glády.
Narozen je ve znamení vah, je to vidět i na jeho vlastnostech. Pokaždé, než něco udělá, zváží, zda je to dobrý nápad či ne. Někdy i rád plánuje věci dopředu a často mě s něčím překvapí. Nejvíce oceňuji jeho pochopení a důvěru. Je skvělé, že mám někoho, komu mohu věřit a se vším se svěřit. Ve všem najde něco pozitivního a dokáže mi, že ta věc, kvůli které jsem se trápila, byla vlastně jenom hloupost. Dodává mi tím ztracené sebevědomí. Když trápí něco jeho, nedá to na sobě znát, avšak z něj nesálá tolik té radosti, kterou v sobě má. Je to hlavně moc hodný kluk a nic bych na něm neměnila.
Jeho život naplňuje hudba. Rád ji poslouchá, rád si na něco zahraje. Nejraději na bicí nebo elektrickou kytaru. Také rád vyrábí. Slepuje papírové hrady, auta a podobně. Jednou si dokonce z obyčejných kalhot udělal luxusní kalhoty, které by koupil minimálně za 1000Kč. Co nemá rád, to jsou doktoři. Když k nějakému musí na prohlídku, jde většinou s velkým zpožděním. Jinak tráví svůj volný čas hlavně se mnou a když nemůžeme být spolu, tak s přáteli. Má spoustu kamarádů a to i díky tomu, že má velký smysl pro humor, který zdědil po své mamince.
Na závěr bych chtěla napsat, jak jsem velmi ráda, že s ním mohu trávit svůj volný čas a je – li někdo, za koho by stálo dát ruku do ohně, je to právě on. Ruku bych z ohně vytáhla bez popálenin. Vážím si ho a vím, že v mém srdci zůstane navždy.
Autor Metallic.Akira, 06.06.2009
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí