Někdy si tě nezasloužím

Někdy si tě nezasloužím

Anotace: pro jednoho blázna:-)

Seděla jsem na schodech
a pozorovala jsem tě

Tak živě jsi vyprávěl a zběsile mával rukama
a já myslela na něhu

Zářil jsi díky svým zážitkům a usmíval ses nade mnou
a já myslela na oblaka

Kličkoval jsi mezi kapkami deště,abys mi přinesl deštník
a já toužila být mokrá

Uvařil jsi mi horkou kávu
a já se toužila koulovat

Podíval ses na mě a začal jsi se strašně smát
a křičel jsi: " Zase ten den?"

Zvedla jsem se a dívala se na tebe a za chvilku jsme se smáli oba...

Někdy se řítíme kamsi za něčím, co si umaneme
a někdo tak moc touží udělat nám jen malou radost.
Nevnímáme ty střípky těch maličkostí, protože jsme uzavřeni do svého v tu chvilku malicherného já.

Otevřela jsem dveře a šla se projít
nechala jsem tě stát na těch schodech s otázkou:
" Kam sakra utíká?"

Vyběhla jsem na kopec a nastavila tvář těm něžným kapkám z oblak, rozevřela jsem deštník a se smíchem jsem utíkala za tebou. Napila jsem se horkého kafe a do sklenky s vodou si hodila kus ledu.

Pohladila jsem tě po tváři a řekla : " Tak se nezlob, někdy si tě vážně nezasloužím."

Usmál ses , uvařil mi čaj a pokračovali jsme společně.

" Blázne, bláznivej!!!, já si tě ale zasloužím.."
A já se v duchu pousmála.
Autor zelená víla, 08.06.2009
Přečteno 476x
Tipy 10
Poslední tipující: Danger, PIPSQUEAK, maranika, Bíša
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jé ta mi dnes bodla,hezky v ní hladíš :-) Blázne :-)))

01.12.2020 19:10:12 | Danger

To je taklidské, prostě naprosté otevření srdce, tkví v tom úžasná čistota duše, prostě nádherné:-)

14.01.2017 22:56:25 | Tvořilka Lenka

jééé, to je tedy minulost i když kdo ví...
jsou to prožitky s mým kolegou a kamarádem, známe se téměř třináct let...
vracíš mi do minulosti, co trvá a díky... najednou si toho všeho vážím víc, pokud to lze... jen na to člověk zapomněl a já na to, že jsem to kdysi napsala...
a pak mi někdo řekl, piš básně, tohle nikdo nečte :-)
psala jsem, tedy ani ne, páč to neumím... ale něco psala, dnes to neumím, mrzí mi to ani nevíš jak, asi i kvůli sobě, jak jsem zaznamenávala to něco... i pro sebe...
teď to jen žiju, není to méně, prožívám to stejně...

14.01.2017 23:05:11 | zelená víla

Je to vážně krásný dojem čít Tvou tvorbu,Vílko:-):-) :-) Myslím,že bys měla vydat knihu:-) Víš, kolik lidí by to oslovilo? .-) Málokdo totiž má takový čistý a vnímavý charakter:-) Jsi prostě přínosem a něco jako pochodeň Světla pro druhé:-) No řekni,není to nádherné? :-)

14.01.2017 23:10:38 | Tvořilka Lenka

děkuju moc... ale nevím... knihu, já?
to tedy .... :-)))
jsem velkej čtenář a zapojit se do toho, to asi tedy nevím.. asi tak dobrá nejsem. :-)
a víš, mně vždy stačí jen jeden člověk, co ho to osloví a jsem ráda... třeba něco dá, nebo se jen pousměje, třeba zamyslí... za to jsem ráda...

14.01.2017 23:17:06 | zelená víla

Ach ano já vím ale víš..TY stopy, jež by tu navždy Tvá kniha zanechala, by mohli být přínosem dalším mnoha generacím..a.. Víš, TY ..nebo spíše ano, Ty a Tvá tvorba máš dar uzdravování duší a charakteru člověka.a to fakt nekecám:-)

14.01.2017 23:20:33 | Tvořilka Lenka

hmmm... tak to nevím... doufám jen, že umím pochopit... umím být u pacientů fyzicky... umím je vzít za ruku a potěšit, to je pro mě podstatný, je to moje práce... jestli je umím potěšit a to i ty, kteří pak odejdou, jsem vděčná a šťastná... jestli tohle kniha převýší, to nevím, netuším...
a pak je tu daleko víc autorů, jejich knihu bych si koupila... než tu svou... i mi lidé psali, ať nepíšu, že to je děs... víš jak, co člověk to názor... ale díky... :-)

14.01.2017 23:25:41 | zelená víla

Mno, já bych vlastne mela moznost jen audio knihu nebo vytisklou v braillu a nebo žeby mi někdo Tvou knihu čet a von malokdo má čas..vlastně asi nikdo:-(

14.01.2017 23:32:53 | Tvořilka Lenka

vydat knihu není moje touha... opravdu... ale děkuju... děkuju, že jsi si to myslela a díky za pomoc, která není nutná... opravdu... psát knihy není můj sen...

14.01.2017 23:34:55 | zelená víla

hihi chapu:-))

14.01.2017 23:36:40 | Tvořilka Lenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí