Chceš najít štěstí ve svém životě?

Chceš najít štěstí ve svém životě?

Anotace: Stále hledáme nějaký recepty na šťastný život. Nějaké recepty, jak se dopídit radosti, štěstí, nesmrtelnosti.

Stále hledáme nějaký recepty na šťastný život. Nějaké recepty, jak se dopídit radosti, štěstí, nesmrtelnosti. Pořád hledáme a pátráme a znovu a znovu trpíme, protože ani jedno z toho nemůžeme najít.

Přitom vše už řekl Ježíš Kristus a je to tak jednoduché.

Milujte se navzájem.
Odpouštějte druhým ne sedmkrát, ale sedmasedmdesátkrát (tedy vždy).
Kdo jí mé tělo a pije mou krev, má život věčný.
Největší přikázání je toto – miluj Boha a miluj bližního jako sám sebe.

Jak jednoduché! Milovat Boha, milovat bližní, odpouštět. A dojít života věčného – tedy nesmrtelnosti.

A my se pořád pachtíme a hledáme. Přitom odpověď je již tady, máme ji přímo před očima. Není třeba pořád diskutovat, prověřovat, hledat nějaké chyby – odpověď je tady. Jen věřit slovům Ježíše Krista a uvést je v život.
Autor Hippy, 16.06.2009
Přečteno 375x
Tipy 3
Poslední tipující: Anne Leyyd, Matty09
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já bych dala recept na spokojený život. Dělej co tě baví,buď svůj/svá a nenech ostatní aby tě změnili,nevšímej si jich. O to se snažím už dlouho a je to opravdu těžké ale to je jediný recept na štěstí (alespoň pro mě :-)) Když někomu odpustíš v tomhle světě tak tě maximálně bude využívat (což je opravdu moc smutné ale bohužel,pravda je smutná)

23.06.2009 22:10:00 | Tammy

Kdyby to bylo tak jednoduché už dávno by byl na světe ráj..:-)Ale proč nemilovat svoje představy,tedy sebe,že? A maskovat je slovy o Bohu..Stará finta ega.Ale pokud to někomu vyhovuje,neustále si lhát,proč ne,je to nakonec jeho život..:-)

22.06.2009 10:47:00 | Weylin

Souhlasím. Nejhůře a nejobtížněji se nám hledá to, co máme už tak dlouho přímo před očima. Výstižné. Prosté. Krásně napsané.

19.06.2009 14:19:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí