Lidé nesnesou odlišné...

Lidé nesnesou odlišné...

Anotace: Proč jen lidé musí ubližovat jiným??

Čím jsem starší tím více si uvědomuji jak lidé nesnáší to co není jako oni. Lidé kteří nejsou jako oni jsou šikanováni,utlačováni,pomlouváni...
Vezměte si třebas takový rasismus.Mají jinou barvu pleti, jsou jiní. Jiné. Jedno prosté slovo a přesto má v sobě tolik bolesti ale i svobody. Jaký by byl svět kdyby byli všichni stejní? Ale umí být zlí ikdyž má někdo jiný styl hudby,oblékání,jiné zájmy. Ptám se, kam se vytratila veškerá tolerance? Myslím,že už tady dávno není. Další takový pěkný příklad jsou různé styly. Např. gothic. Když lidé vidí někoho tohoto stylu začnou si povídat, že uctívá satana a nevím co je všechno napadne. No tak nechodí v džínách s tričkem ale mají třebas sukni a korzet, noaco? Když se jim to líbí nechápu proč to všem vadí. Nechápu proč nesnesou jiné lidi a nechápu proč jsou na ně tak zlí. Nepatřím ke gothikům ani rasové menšině jak někoho může napadnout, jen se už nato nemůžu dívat. A když to nikomu nevadí mě ano. A já se ozvu a napíšu alepoň tento malý článeček,který stejně nikdo nebude číst. A je mi jedno co si myslíte protože je to pravda, a pravda se těžko poslouchá. A já si nenechám tou netolerancí zničit život já na vás milé drahé lidstvo kašlu,jen chci abyste se alespoň pokusili nad sebou zamyslet a pakliže máte čisté svědomí gratuluji,jste ohrožený druh :-)
(Kolik narsaných lidí bude z toho závěru by mě zajímalo,klidně si zanadávejte:-D)
Autor Tammy, 23.06.2009
Přečteno 577x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, Skaja, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vím přesně jak se cítíš :-)

31.07.2009 22:05:00 | Tammy

Já jsem na základce byla vždycky ta divná a odlišná... Na střední jsem se dostala mezi další ,,umělce,, a tam se ta má divnost ztratila. Jsme tam totiž blázni všeci a hrozně si na tom zakládáme... Ted si na tom zakládám i když jsem někde jinde a sama bez třídy. Jo jsem jiná tak se s tím smiřte.. nebo ne.

07.07.2009 12:46:00 | TerA

Není zač :-D

25.06.2009 21:51:00 | Tammy

Donutilo mě to zamyslet se nad vlastní tolerancí:-) Ve většině běžných věcí tolerantní jsem, pač jsem sám často označován za odlišného, na to jsem si zvykl. Jsou ale věci, které opravdu nemám rád, je jich pár a často se díky tomu dostávám do konfliktů. Prostě rozděluji lidi na dobré a špatné, jako každý, ale každý měří podle něčeho jiného. Obecně si však myslím, že svět by potřeboval více tolerance, o mnoho více... ale všechno musí mít své meze... Dobrá úvaha, díky za zamyšlení:-)

24.06.2009 21:25:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí