Nikdy jsem neměla poznat jak líbáš

Nikdy jsem neměla poznat jak líbáš

Anotace: nic

Šli jsme spolu lesem. Tehdy to byl spíše pokus o běh... Já funěla jako ta lokomotiva a začala hlasitě protestovat:,,Já už běhat fakt nepůjdu! Je to hrozné jak nemůžu popadnout dech!" ty jsi mě zastavil a řekl:,,Ty hrozně moc myslíš! Nemysli pořád! Ublížíš si. Podívej na tu přírodu a kašli na všecko... Hele ty podvádíš já to poznám!!No tak nešvinluj.. zase přemýšlíš!" jo jenomže tos nevěděl,že máš pravdu a to neskutečně velkou. Kdybys jen věděl, jak často mě spalují myšlenky.. bohužel jsou to myšlenky na Tebe můj nejlepší příteli- ovšem jen díky Tobě začínám pochybovat o tom, že přátelství mezi mužem a ženou je možné... Já se totiž zamilovala. Zamilovala jsem se do Tebe. Tvého smíchu, toho jak miluješ motorky a vyznáš se v autech i toho jak se snažíš jít životem, tak aby sis to užil... Kruci já neměla jít s Tebou a dalšími na tu vodní dýmku... Nikdy jsem neměla poznat jak líbáš. Je to jako rána pěstí, když jsem se k tobě na okamžik mohla dostat až takhle blízko.
Ale to nic já dál budu jen tvojí přítelkyní a vrbou, za kterou chodíš, když jsi naštvaný na celý svět... Ne nestěžuju si.. chci abys byl šťastný a to po mém boku asi nebudeš...
Autor TerA, 01.07.2009
Přečteno 325x
Tipy 5
Poslední tipující: Pevya, N.Ryba, spare
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je bolavé čtení. Hezky jsi to napsala, na tohle trápení je každá rada drahá.. Hodně štěstí!

29.01.2010 17:48:00 | Pevya

re:ne, není možné.
Pokaždé je tam sexuální podtext, i když třeba na nic dalšího nedojde.
Možnosti jsou dvě.
Ale kterou vybrat, na to musíš přijít sama.
Buď mu to narovinu říct, s rizikem, že bude konec.
(nebo ne)

Nebo být dál nej kámoška, užívat si to,
(nebo se užírat),
a čekat, jak se to vyvine.

Babo raď, co?:-)
Baba už skoro jsem, ale nevím.
Hodně štěstí!

03.07.2009 20:29:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí