Odložená důstojnost

Odložená důstojnost

Anotace: Chtěla jsem popsat, jaké to je, když se vztah stává stereotypním, ale nějak se to vymklo kontrole...

Všichni si pamatujeme na ta první setkání. Ta setkání, která dávají našim životům nové obsahy. Odložená důstojnost není o tom prvním setkání, je o prvním, druhém a těch dalších, až k tomu poslednímu.
Poprvé
Najednou ji spatříte. Nádhernou, zasněnou a vám naprosto neznámou. Je tak okouzlující, že se vám zastaví srdce a svět kolem vás přestane vykazovat smysl. Ještě jste s ní nepromluvil, ale přesto vám připadá, jako kdyby jste si byli souzeni. A tu ji oslovíte...
Podruhé
I ona je vámi oslněna, a tak nic nebrání tomu, aby jste na čas spojili vaše životy. Pořád je nádherná, vždy dokonalá. Váš vztah je zezačátku stydlivý, možná bázlivý, ale důstojný. Jdete spolu do kina, na romantickou večeři, výstavu,... Povídáte si, seznamujete se a toužíte po tom druhém. A jednou...
Potřetí
Tehdy se to stane. Při jedné z návštěv vašeho bytu je moc unavená na to, aby odešla domů, ale ještě schopná toho, aby přikývla. Rozepnete jí svetr a ona pořád překrásná, zčervenalá studem, ale žádostivá. Pak se s ní pomilujete. Ten pocit novoty, když je to s někým novým poprvé. Je jiná, nedá se říct jestli lepší nebo horší, ale svůdná. A pak...
Počtvrté
Vztah se dostává do staronových kolejí stereotypu. Ztrácí se červeň z jejich tváří, je drzejší, vulgárnější. Zmizí romantika a nastolena je pouze zběsilá žízeň po sexu. Něco se změní. Dívka se přestane neustále připravovat, být dokonalá, přestane se snažit. A po čase...
Popáté
Po čase jsou její gesta tak trapná, chtivá, až obscénní. Tehdy se z dívky, kterou jste musel přemlouvat stává děva, která žádá vás. A tehdy odloží svou důstojnost...

Všichni jsme stejní. Se svlečením posledního kusu oblečení na našem těle svlékáme i to jediné okouzlující, tedy iluzi. Tehdy ztratíte jakékoliv zábrany a už vám nepřijde nic tak nádherné jako to první setkání. Můžete mít požitek, můžete se cítit na doraz milováni... Ale ten pocit, kdy byla oblečená, nádherná a důstojná,... ten vám nikdo nevrátí
Autor somewhere, 06.08.2009
Přečteno 314x
Tipy 2
Poslední tipující: Kateway
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozhodně to nebylo myšleno jako vzorec na každý vztah - tak nějak mi přišlo, že to vidí určitý typ mužů ve vztahu k ženám...

07.08.2009 14:13:00 | somewhere

Netvrdila bych, že se ztrácí zrovna důstojnost. Možná se ztrácí iluze o tom druhém (to bylo mířeno na fyzično nebo psychiku ženy?), ale pokud toho člověka přece miluji, nejde tu o důstojnost. Každý se vždy svlékne. Ve vztahu to prostě tak je. Jde jen o úhel pohledu, kterým je na to přihlíženo.
__________________________
Jinak dobře popsané.

07.08.2009 09:43:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí