Život jako modelka

Život jako modelka

Anotace: Příběh vypráví o Deisy, která se chtěla stát modelkou a jednoho dne se jí tamožnost naskytne. Je z toho unešená a vše řekně své nejlepší kamarádce Mejdě, která se rozhodně též zkusit modeling. Holky musejí podstoupit těžké úkoly, aby se dostaly co nejdál!

1.kapitola
Crrrrr…budí mě ráno v půl osmé budík a máma volá ať se jdu nasnídat.
Máme palačinky s čokoládou (mé oblíbené) a hned si jich beru několik.
„Tak co budeš dneska dělat??´´Ptá se mě mamka a doléhá ať netvrdnu zase u toho mého oblíbeného počítače.
Já jí říkám,že teda půjdu ven si hrát s ostatními a vycházím ven ze dveří.
Naštěstí ale ke mně do pokoje vede dlouhý,vysoký,pevný strom a já po něm vždycky lezu dovnitř a potom mě už nikdo neotravuje.
Zapínám si počítač,že si zase pokecám přes chat s lidmi a prohlídnu pár netových stránek.
Když tak brouzdám po internetu,najdu webovou stránku jedné modelingové agentury pro mladistvé.Píše se tam,že hledají nové tváře lidí.
,,Tyjo..už odmalička si přeji stát se modelkou a teď se mi to zčistajasna samo nabízí.
Neodolala jsem a hned se zaregistrovala.Musela jsem jim poslat e-mail a poté čekat na odpověď,jestli mne přijmou.
Pak jsem počítač vypnula a zase slezla po stromě dolů.
Běžela jsem za mojí nejlepší kamarádkou Magdou a vše jsem jí navrhla,totiž..i ona se chtěla stát modelkou,tak jsme tu netovou stránku našly u ní doma na počítači znovu a i Majda se přihlásila.
Abychom zabili čas,než nám odepíšou a to mělo být až druhý den,domluvily jsme se aby u mě Majda přespala.

Ve 20:00 u nás doma:

Majda:,,Hele myslíš si ,že nás vezmou?´´
Já:,,Podle mě jo,ale víš ,že musíme o sebe dbát.Třeba jíst více zdravě např.: ovoce,zeleninu a neplácat tolik sladkostí.´´
Majda:,,To omezování sladkostí,bude asi největší problém,co?´´
Já:,,To teda jo!´´
Majda:,,Nepůjdeme už spát?´´
Já:,,Tak když myslíš,ale mě se moc nechce´´.
Majda:,,Mě taky ne,ale takhle bude dřív ráno.´´
Já:,,Tak dobře,dobrou.´´
Majda:,,Dobrou..´´

A usnuly jsme…
Mě a Majdě se zdál krásný sen.
Připadaly jsme si, jak máme svoji módní přehlídku,na které předvádíme ty nejdražší modely od těch nejlepších a nejznámějších módních návrhářů.
Já předvádím šaty z diamantů a Majda z briliantů.
Také jsme měly své věrné fanoušky,kteří by pro nás udělaly úplně cokoli.
Přáli si autogramy,fotky,dokonce i potřást si rukou apod.
Ani nám nechyběly manželé celebrity.
Já jsem měla jako manžela Brada Pitta a Majda Orlanda Blooma.
Prostě jsme si žily jako v pohádce.
Jenže pak nás zase vzbudil z toho krásného snu můj budík.
Takže to bylo zase samé:,,Crrrrr,Brrrrr,Húúúúú,ííííí…´´
A nikdo to nemohl přeslechnout.
Ale mělo to i svou dobrou stránku,mohly jsme se jít podívat na počítač.
Otvíráme svoji e-mailovou adresu a přišel nám dopis, že…
NÁS BEROU!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2.kapitola

Super!!Vzaly nás!Radovaly jsme se tolik,že to ani nijak nešlo vyjádřit.
Poslaly nám k tomu ještě druhý e-mail a to s informacemi:


,,Dobrý Den,právě Vám prokazujeme,že jste přijat/a do modelingové agentury.
Dostavte se dne : v úterý od 10 do 12 hodin v ulici Supoví 2251 město:Jenkov.
Budete mít tu šanci ukázat nám co ve vás je.

S Majdou jsme se trošku zalekly,protože je dneska pondělí a už zítra tam máme být.
Naštěstí je to jen kousek od nás,tak tam půjdeme pěšky,ale musíme ještě vymyslet,co si vzít na sebe.
Proto jsme se rozhodly,že si vyjdeme na nákupy.
Obě dvě jsme si došly pro kapesné a vyrazily jsme do města.
Asi po 3 hodinách těžkého nákupu jsme si každá vybrala pro sebe to pravé.
Ještě u nás doma jsme si udělaly takovou menší módní přehlídku,abychom byly na vše připravené.
Další den,byl náš osudný.
Jenomže jako naschvál,se mi budík úplně rozbil a nezazvonil.Já se vzbudila v půl desáté.Koukla jsem se na hodiny a vykřiknu ,že nestíhám!
Rychle se jdu do koupelny připravit.Umývám si ještě dokonce vlasy a dávám si menší sprchu.Potom letím do pokoje se obléct.
Beru si na sebe boty na podpatku,krásné dlouhé šaty a náhrdelník.
Pak zase letim zpátky do koupelny abych si vysušila vlasy,jenomže zakopnu a podpatek na botě se mi zlomí.
Začnu panikařit.
Naštěstí za mnou přijde mamka a nese mi jiné boty na podpatku.
Poděkuju jí a dál si suším vlasy.
Zatím u nás před barákem na mě čeká Majda.
Jdu k ní a vyrážíme.
Do té modelingové agentury,jsme dorazily jen o pár minut později a bylo to v suchu.
Asi pět minut po našem příchodu si jedna mladá slečna stoupla a začala nahlas mluvit :,,Ahoj,všechny vás tu vítám.Hodně děvčat nám psalo e-maily,aby se dostaly do této modelingové agentury,některým to nevyšlo a některým ano a ty můžete vidět tady mezi sebou.
Vzaly jsme pouze ty,co nám připadaly nejen hezké,ale taky jaké měly záliby a znalosíti.
Takže každá máte určitě jednu z těchto vlastností,jinak by jste tu totiž nebyly.
A teď už k soutěži.Budeme volat vaše jména a tu kterou zavoláme sem k nám přijde a ukáže nám její chůzi.
Jen aby jste věděly.Je tu celkem 300 holek a pouze 50 bude pokračovat dál.
Tak si dejte záležet.´´
Ta slečna domluvila a posadila se.
Potom zavolaly první jméno ,byla ,byla….byla jsem to JÁ!!!!!!

3.kapitola

Ano…bohužel mne zavolaly jako první.
Měla jsem obrovskou trému.Nikdy by mne ani ve snu nenapadlo,že přijdu na řadu hned PRVNÍ!!
Ani jsem nevěděla co dělat.Chtěla jsem se ještě trošku zlepšit než budu na řadě,jenže jsem nemohla..
A potom ta slečna promluvila:,,Ahoj,jsem Diana Copsunová,ty jsi Deisy,že ano.´´
,,Ano.´´odpověděla jsem.
SLEČNA:,,Tak tedy,pustím ti hudbu a ty mi předvedeš tvou chůzi.´´
Odešla jsem na místo kam mi ukázala a začala se promenádit do hudby.
Byla jsem unešená sama do sebe.
Nikdy mi to takhle nešlo a najednou to bylo.Cítila jsem se jak pírko,které unáší vítr.Prostě jsem byla skvělá.I sama slečna Copsunová mě moc pochválila,že na to,že jsem první,to bylo uplně ohromující a řekla mi dopředu,že určitě postoupím.
Byla jsem tak vděčná a šťastná,že jsem jí běžela obejmout.
Odešla jsem potom zpátky do místnosti,kde byly ostatní holky a vše Majdě řekla.
Moc mi gratulovala a přála mi to,ale i já jí to přála.Hned jako pátá šla na řadu Majda.Já zatím netrpělivě na ni čekala.
Vedle mě stálá nějaká moc nervózní holka a ptala se mě:,,Hele,jak je to hrozný??´´
Já:,,Je to dobrý, jen se tolik nenervuj,půjde ti to,věř mi.´´
Ta holka si potom oddechla a hned po Majdě šla na řadu.
Majda:,,Deisy,taky mě vzala!´´
Obě dvě jsme skákaly radostí sem a tam a nemohly jsme se dočkat dalšího kola.
Jenže na řadu muselo přijít ještě nejmíň 270 holek.
Nevěděly jsme jak se zabavit,ale po chvíli se něco našlo.
Za mnou a za Majdou přišly dvě nafoukané holky a začaly do nás rejpat.Jmenovaly se Klára a Sára.

Klára:,,Jak jste se sem vůbec mohly dostat!!??To podle mě neměly nikoho jinýho,tak musely vzít všechny,i ošklivý a šeredný holky, jako jste vy dvě.´´
Sára:,,Jo!Vy na to nikdy nebudete mít,prostě jste tu úplně zbytečně!´´
Deisy (já):,,No,tak být vámi tak si s námi nezahrávám,protože vůbec nevíte co v nás dvou je a jestli o nás pochybujete,tak to se co nejdřív smiřte s tím,že mi dvě to tady celé vyhrajeme!´´
Klára:,,Hm….tak to se můžeme vsadit.Ta která vyhraje bude všude řikat,že ji ta druhá porazila a že uznává,že na ni nemá.´´
Deisy a Majda: ,,PLATÍ!!´´ A rozešly jsme se.
Majda:,,Tyjo,ty jsou ale nafoukaný.´´
Deisy:,,To teda jsou,ale snad ti dochází,že se musíme dostat co nejdál??´´
Majda:,,Jo já vim,podle mě to zvládneme.´´

A potom už všechny přerušila slečna Copsunová : ,,Takže děvčata máme rozhodnuto,kdo všechno postoupí do dalšího kola.Mockrát děkuji všem holkám ,které se přihlásily a neuspěly,ale i tak to nevzdávejte a zkuste to třeba příští rok.
No a jinak….teď můžeme rozjet další kolo…´´


4.kapitola

Slečna Copsunová: ,,Takže..v dalším kole bude za úkol FOTOGRAFOVÁNÍ.
Máme tu zkušené fotografy a s každou z vás nafotí 5 fotek a z toho vyberou vždy jednu nejlepší.Poté rozhodneme,které holky opět vypadnou a do třetího kola postoupí z 50 pouze 25 děvčat.Tak se snažte.´´

Majda:,,Deisy,já nejsem vůbec fotogenická!!To bude můj konec!!´´
Deisy:,,Majdi neboj,to určitě zvládneš.Hlavně se snaž nebýt moc prkenitá.
Majda:,,No..,když já nevím..´´
Deisy:,,Prostě se snaž a vydej ze sebe to nejlepší!´´
Majda:,,No dobře.´´

Nervy stoupají a všechny čekají,až přijdou na řadu.
Najednou zazní jméno Majdy…
Ona se zalekne,ale co se dá dělat.Přichází k fotografům.
Oni jí vylíčí kde bude stát a jak by se zhruba měla tvářit.

1.fotograf:,,Prosím tě,zkus se trochu uvolnit,mysli na něco jiného a nebuď tak ztuhlá.´´
Majda:,,Dobře,pokusím se.´´

Po 10.minutách přijde Majda k Deisy.
Deisy:,,Tak co?´´Ptá se nadšeně.
Majda:,,No…nevím…teda vím!VŮBEC MI TO NEŠLO BYLA JSEM NAPROSTO HROZNÁ!!!URČITĚ VYPADNU!!´´Začala řvát a zároveň naříkat.
Deisy:,,Neboj,to nebude tak strašné…podle mě aspoň nějaká fotka bude skvělá.´´
A pak,šla na řadu Deisy.Fotograf jí také vysvětlil kde má stát a jak se tvářit
Deisy se uvolnila a pak jí to šlo přímo samo.
Skončila do 3 minut a šla zase zpátky k Majdě.
Řekla ,že jí to šlo báječně a že jí pořád fotograf chválil a…
V tu chvíli jí přerušila Majda :,,Jo,jo,chápu,to mi stačí,prostě se máš,že nevypadneš.Za to já jo.
Zhruba do půl hodiny přišla další osudná chvilka…

Slačna Copsunová:,,Tak děvčata…a máme tu další vyřazovací kolo.Z 25 děvčat postoupí do dalšího kola pouze 10 holek.A postupují :
Klára,Deisy,Sára,Majda,Emily,Jula,Molly,Sally,Gábi,Holly.

V tu chvíli se Deisy na Majdu otočila a řekla:,,No vidíš,postoupila jsi!!´´
Majda:,,No ,ale jen díky tobě ,že jsi mi dala radu.´´
Deisy:,,Díky.´´ A obě dvě se na sebe usmály.
Slečna Copsunová:,,Tak holky a teď je tu úplný závěr,který první tři děvčata donese,až do světa showbyznysu !!´´

V tu ránu jsme úplně všechny začaly povykovat a radovat se.
Ale teď nás čeká práce dostat se dál a vyhrát!!
5.kapitola

Slečna Copsunová:,,Takže teď bych vás poprosila,aby jste odešly všechny do šaten a převlíkly se do krásných šatů,kteří vám naši maskéři dají a na malují vás.
Tak honem,honem ať vše stihneme.´´

Odešly jsme do šaten.Já měla na sobě nějaké tyrkysové šaty co se krásně leskly a třpytily.Majda měla zase šaty do růžova,které na ní vypadaly půvabně.
Kdyby jste byly s námi v té šatně určitě by jste viděly,že tam nikdo nic nestíhá,všichni tam běhají sem a tam,maskéři malují o sto šest a snaží se,aby každá vypadala dokonale.
Poté co nás všechny upravily,učesaly,namalovaly a tak,odešly jsme k slečně Copsunové.
Byla tam nějaká pětičlenná porota,která bude rozhodovat o našich osudech.

Slečna Copsunová:,,A máme to tu!!1.kolo ve kterém budete proti sobě soupeřit.
No proč to dál zdržovat,jdeme na to!!
1.kolo je promenáda v šatech,co máte na sobě,ať se daří.´´

První šla na řadu Klára,protože z focení byla nejlepší.
My ostatní pouze nakukovaly za záclonou,abychom tak nějak věděly,co dělat a co ne.
Podle mě,se celkem dost pohupovala doleva doprava,prostě sem a tam.
Ale porotci ji pochválily.
No jo,ale pak jsem šla na řadu já.Zároveň jsem se těšila,i netěšila.Prostě jsem měla trému.Což asi všechny ostatní holky.Snažila jsem se taky trošku pohupovat a kroutit boky,ale zrovna nejlíp mi to nešlo.
Porotci jen řekli:,,Hmm..,bylo to zajímavé.´´ A já odešla zpět.

Po mě byla na řadě Sára (Klári nejlepší kamarádka) ta šla celkem normálně,jako když se procházíte na ulici.A po ní šla Majda,říkala jsem si :,,Budu jí držet palce,protože jí to moc nejde,ale podle mě nebude nejhorší.´´
A měla jsem pravdu,nebyla nejhorší,ani tak jako já,ani Klára,ani Sára,ona totiž byla NEJLEPŠÍ!!!Porotci ji chválily a říkali,že jsou hrdí,že je tady aspoň nějaká holka,co umí správně,hezky a ladně chodit.

Já se v tu chvíli zalekla :,,Ježiš….ještě to celé vyhraje a já skončím někde na konci.Vždyť to jsem já,kdo jí sem přihlásil,vždyť já jí pomohla jak se má tvářit a co dělat při fotografování.A teď mi to celé vyhraje.´´
Po mém naříkání ke mně přišla Majda a ptala se mě:,,Tak co,jaký to bylo??Šlo mi to??´´
Já:,,Jako kdyby ti ta pochvala nestačila od porotců.´´Odsekla jsem jí.
Když došly všechny holky,zase promluvila slečna Copsunová,že tentokrát vypadne jen jedna.A tou je Jula.

Oddechla jsem si a řekla,že jestli se nezlepším,Majda vyhraje a já ne!
To musím rychle změnit!!
6.kapitola

V dalším kole byla zase soutěž v promenádování,ale tentokrát se zvířetem.
Nejhorší na tom bylo,že nikdo nevěděl jaké zvíře bude mít.
Hrozně jsem se bála a pak už nás jen volaly,ať si dojdeme pro zvíře a projdeme se s ním.
Když jsem přišla na řadu,málem jsem měla infarkt!!
Dostala jsem prej ,,ochočenou´´ zmiji!!No jo,jenže mě nezná!!Co když mě uštkne!!
Začala jsem lítat sem a tam a skoro jsem se rozbrečela,ale pak ke mně přišla Majda a řekla,jestli chci,tak si to se mnou vymění.Já jsem byla tak šťastná a ukázalo se,že mě vážně moje nejlepší kamarádka podrží.
Předala jsem jí tu ,,ochočenou´´ zmiji a ptala se,kde má ona zvíře.
Majda mi řekla,že neví,že si pro něj mám ještě dojít.
No dobře.Šla jsem zase k těm zvířatům a tentokrát jsem měla málem infarkt na druhou.Daly mi normálně opět ,,ochočenou´´ TARANTULY!!!Nejhorší bylo,že já pavouky nesnáším.Mám na ně hroznou fóbii.
A teď mi to došlo!!Majda věděla,že bude mít pavouka a dala mi ho ,abych byla hrozná!!To je teda nejlepší kámoška!!!Už jí nikdy nebudu věřit!!!

A pak už byla na mě řada.
Čapla jsem tarantuly s tím ,že čím dřív to udělám,tím to budu mít rychleji za sebou.
Dala jsem si ji na rameno,protože byl výběr kolem krku,na obličej a rameno.
Tak jsem šla,byla jsem děsně ztuhlá a zároveň jsem měla husí kůži.
Ale pak mi došlo,že nesmím zklamat,nikdo neví,kdy vypadnou dvě holky,tři a nebo pět.A to už bych byla mezi nima.

Sebrala jsem všechnu odvahu a dělala,jako že nic,skoro jako kdyby mi to nevadilo a bylo příjemný.
Šla jsem hezky s úsměvem a příjemným výrazem v obličeji.
Porotci mě pochválili,jak jsem to dokázala?Všechny holky tady byly tak ztuhlé,prkenné a dokonce nehybné.
Dokonce si zasloužím snad i první místo v tomhle kole.
Byla jsem šťastná a utíkala odnést tarantuly zpátky k ostatním zvířatům a poté k holkám.
Majda mi řekla:,,Byla jsi moc dobrá.Mě to tak jako tobě vůbec nešlo.´´
Deisy:,,Já vim,mě taky ne tak hrozně jako tobě.´´Odsekla jsem jí,protože jsem pořád byla na ní naštvaná.

No a zase jsme všechny zaslechly hlas paní Copsunové:,,Holky,vedlo se vám skvěle,až na nějaké výjimky (dodala).A v tomhle kole vypadnou dvě holky a to bohužel Holly a Sally.
Gratuluji těm co postoupily a nevzdávejte to Holly a Sally,zkuste to ještě někdy jindy.´´

7.kapitola

A už tu jsme pouze já,Klára,Sára,Emily,Molly,Gábi a Majda..
Tyjo…moc mě už zajímá co bude v dalším kole.
No jo a v tu chvíli zpozoruju,že se na mě Majda tázavým pohledem dívá,jako :,,Co jsem ti provedla??´´Já dělám,že jsem ji vůbec neviděla a začínám se bavit s Gábi.
Potom všechny zjistíme,že v tomhle kole vypadnou dvě holky a soutěžní disciplína je ,,PŘEDVEĎ TO,V ČEM VYNIKÁŠ´´

Tak na to jsem se těšila,protože mi jde skvěle tančit,nejradši mám hip hop a tak jsem rozhodnuta ho všem ukázat , jak mi jde.
První jsem šla já ,protože jsem byla v minulé disciplíně nejlepší (představte si,byla jsem nejlepší,i když mám fóbii na pavouky).
Převlíkla jsem se do dlouhých a volných džínů,mikiny a udělala jsem si dva culíky.

Potom jsem šla na věc.
Vyšla jsem na molo, zapnula si hudbu a začala tančit.
Holky ze zákulisí na mě s údivem koukaly a bály se ,že budu nejlepší.
Prostě jsem jim nahnala strach a na to jsem byla hrdá.
I porotci mě pochválily,že se jim to moc líbilo.

Po mě šla na řadu Klára.
Ta zase předváděla břišní tance.Byla v tom děsně dobrá,protože ke všemu navíc pochází z Indie,kde břišní tance se všechny holky učí od narození.
To všichni ještě víc zpozorněli,než na můj hip hop a musím se přiznat,že i já.
Ona totiž krásně do rytmu, sice pomalými,ale jistými kroky,kroutila boky.
Bohužel ji porotci pochválili o dost víc než mě,že to bylo : ,,FASCINUJÍCÍ,KRÁSNÉ,OSLŇUJÍCÍ,SVŮDNÉ A CELKOVĚ ZAJÍMAVÉ.´´

To mě naštvalo,ale co se dá dělat.Doufám,že nebudu mezi dvěmi nejhoršími,protože to by pro mě byl konec.
Tak snad mi to vyjde.

No a už teď šla na řadu Majda.Moc mě zajímalo co bude předvádět ona a v tu chvíli mi to došlo.Ona umí děsně krásně zpívat a kdykoli se účastnila pěvecké soutěže vždy vyhrála první místo.
Teď jsem si uvědomila,TO JE MŮJ KONEC!!
Už můžu jen čekat a čekat a čekat na Majdinyn výstup.
Majda začala zpívat.Byla to nádhera,doslova krása.Všichni se nechali jejím zpěvem ovlivnit.Věděla přesně jak má být jaká nota, jaký tón zazpíván dlouho a celkově to do sebe sedělo.
Porotu úplně upoutala a hned jí řekli,že vyhrála v tomto kole první místo.
A na řadu šly další děvčata.

8.kapitola

Tentokrát byla na řadě Sára.
Ta předváděla moderní gymnastiku.
Nikdo nemohl uvěřit,že jde ,aby byl nějaký člověk takhle ohebný a co vše dokáže se svým tělem.
Dokázala provaz až k zemi s krásně napnutými špičkami.Most ze stoje a z něj přemet vzad.Nebo krásnou stojku a zní kotrmelec.No prostě bylo toho tolik,že ani nevím co ještě říct.
Porotci se ptaly jak dlouho to už dělá a ona řekla 10 let.Ještě se pochlubila,že je mistryně světa mladších děvčat,že pořád vyhrává první místo a podobně.Prostě,ta rozhodně není skromná.Pomyslela jsem si.

Po ní šla Emily.
Ta předváděla Aerobic.Jako..šlo jí to,ale podle mě tu byly lepší.
Ovšem porotci měly jiný názor.
Podle nich to bylo super a zároveň hezky taneční.
To už jsem se bála,protože je čím dál větší šance ,že vypadnu.
Ale pořád jsem to nevzdávala,protože ještě stále nebyly dvě holky a to Gábi a Molly.

Teď šla na řadu Molly ta se začala chlubit rapem.No a teď vám něco povim.
Té to vůbec nešlo,byla to taková křehounká holka a najednou se z ní vyklube tvrdej raper.
A to konečně porotci se mnou souhlasily.
Prej se ani rap nehodí k modelingu.A pak Molly poslaly zpátky k holkám.

No a nakonec byla na řadě Gábi.
Ta předvedla své umění Jógy,to je to,jak umíte stát na rukou ,až na hlavě a prostě takové další různé cviky.

Když jsme všechny předvedly to co dokážeme.
Slečna Copsunová rozhodla které dvě vypadnou: ,,Hm..,takže holky,teď vás doslova všechny musím pochválit za to co jste nám předvedly.
Mělo to styl,mělo to nápad,mělo to rytmus.Prostě krása,ale i tak bohužel musím rozhodnout kdo vypadne.
Rozhodování bylo těžké,ale jinak to nešlo.
Takže z tohoto kola vypadává…………………bohužel Molly a Gábi.
I tak vám blahopřeji,že jste se dokázaly dostat tak daleko.
A stále zůstávají : Deisy,Majda,Klára,Sára a Emily.
Molly a Gábi odešly domů a ostatní holky čekají na další kolo.
Ve kterém bude zajímavá disciplína.

9.kapitola

V tomto kole bude zajímavá disciplína.
A tou je ,,CHYTRÝ TEST´´ !
Tohle kolo ukáže,která z dívek má co v hlavě.Každá bude dostávat postupně otázky a bude se na ně snažit co nejlíp odpovědět.

Slečna Copsunová:,,Takže,první si sem chceme pozvat Deisy.
Deisy pojď.´´Požádala mě a začala se ptát na otázky.

S.Copsunová:,,Kdybys měla 1 000 000 Kč na co bys je použila?
Deisy:,,Nevím,nejspíš bych něco dala rodině,možná něco mě,a zbytek bych poslala třeba do Afriky pro malé děti,kteří nemají co jíst,ani potřebné věci na učení apod.´´
S.Copsunová:,,Proč se chceš stát modelkou?´´
Deisy:,,Chci se toho hodně naučit a tak mě napadá,že tohle je ten nejlepší příležitost.´´

Takhle se mě různě slečna Copsunová ptala a po mě šla na řadu Majda.

Ptala se jí opět na tyhle dvě otázky a na tu první Majda odpověděla :,,Asi bych něco dala rodině,něco mě a zbytek bych poslala někam,kde nemají moc peněz a málo jídla,třeba do Afriky.´´

A na druhou otázku odpověděla :,,Chci konečně procestovat celý svět a k tomu je modeling skvělá příležitost.´´

Prostě Majda odpověděla úplně to samé.A při tom neposlouchala.
To mě ale ještě víc donutilo být lepší než ona ,když odpověděla to samé.
No a jak to tak šlo.Tak se dostalo i na Kláru,ta začala odpovídat na první otázku:,,No,určitě bych si všechny peníze nechala a chodila do fitka,ke kadeřníkovi,na nákupy a tak ,abych pořád vypadala naprosto skvěle.

Slečna Copsunová:,,No….dobře…a proč se chceš stát modelkou?´´
Klára:,,No..kdybych byla slavná,mohla bych chodit s celebritami,nebo jít na kafe s
Paris Hilton a celkově být celebrita.

No a nakonec se dostalo i na Sáru a Emily.
Když všechny odpověděly na všechny otázky,slečna Copsunová,byla připravena opět někoho vyřadit a to 2 holky.
S.Copsunová:,,A v tomto kole vypadly ……Emily a Sára.
Blahopřeji těm co zůstávají a i tak gratuluji Emily se Sárou,protože byly naprosto skvělé.
A teď přejděme do úplně posledního a prostého kola.


10.kapitola

Slečna Copsunová:,,Tak holky.Vítejte v posledním kole.Tady se rozhodne která vyhraje.Takže,jdu vysvětlit pravidla.Tady,ode mne dostanete každá papírek s tužkou.A na něj napíšete jméno jedné holky.Takže buď Deisy,Majda,nebo Klára.
A ta co bude mít nejvíc hlasů vyhraje.
Tak jděte na to a ať vyhraje ta nejlepší modelka!´´

První napsala jméno na papírek Klára.Samozřejmě,že své.
No a potom začala psát Majda.
Tu ale napadlo,že když jsou s Deisy nejlepší kamarádky,tak určitě na papírek Deisy napíše Majdy jméno a tak Majda její.
Tak tedy napsala Deisy.

A Deisy vše měla rozhodnout,jenže byla tak zažraná do svého vítězství,že napsala taky své jméno.

Poté předaly papírky Slečně Copsunové a ta četla:,,Takže,holky…na třetím místě se žádným hlasem se umístila……..Majda!!!Gratuluji.´´
Majda z toho byla v šoku:,,Cože?Deisy mě nenapsala..?´´Byla z toho děsně zklamaná..a zatím slečna Copsunová pokračovala:,,Na druhém místě s jedním hlasem se stává Klára!Gratuluji.A na prvním místě se umístila Deisy!!!!Mnohokrát gratuluji.Tady dostáváte ceny a mohu vám oznámit,že všechny tři se stáváte pravými modelkami.Jsem na vás holky pyšná.´´

Všechny jsme odešly domů a já jsem byla na sebe strašně hrdá,že jsem vyhrála.
Chtěla jsem jít Majdě pogratulovat,že třetí místo je dobré,ale ta na mě vyjela:

,,Nech mě bejt!!!Víš,že jsem napsala to tvoje jedno jméno na papírek já??
Beze mě by jsi nevyhrála!!!Myslela jsem,že když jsme nejlepší kamarádky,že mě taky napíšeš,ale ty nic!!Nechala jsi se unést výhrou a slávou!!
Řeknu ti to takhle..UŽ NEJSME NEJLEPŠÍ KÁMOŠKY A NIKDY S TEBOU NEPROMLUVÍM!!´´

Potom jsem jí jen řekla:,,Tak fajn!Taky s tebou už nikdy nepromluvím.´´
Ale to jsem asi neměla dělat.S Majdou jsem vážně nepromluvila,protože
ani nechtěla .Po delší době jsme se přestaly úplně vídat až se odstěhovaly.
Už jsme nebyly nejlepší kamarádky.
Nebyly jsme totiž nic.Ani kamarádky,ani sousedky.Majda naprosto zmizela z mého života.


11.kapitola

Dneska už to je 8 let,co ode mě Majda odjela.Moc se mi po ní stejská.
Byla to životní chyba.A jen kvůli tomu sát se modelkou.
Jsem z toho zklamaná.Sice mě opustila moje nejlepší kámoška,ale nevzdávám to a pořád chodím na různé soutěže.A zrovna teď na jednu čekám.Koná se už zítra.
Je to soutěž o nej miss.Řekla jsem si:,,Tam prostě nemůžu chybět!!´´
A přihlásila jsem se.

Crrrrr..pořád mi vydržel můj starý rozbitý budík.Připomíná mi chvíle s Majdou,tak jsem si ho nechala.
Vstávám a začínám se připravovat na soutěž.
Když dorazím do studia ,kde se bude soutěž přenášet do televize,začnu být nažhavená a těším se na začátek.Seznamuji se s ostatními holkami,které se tam také dostaly.
Je nás tam pouze 10.Trvalo měsíce,než vybraly pouze deset holek snad z 2 000 tisíc.
A já jsem mezi nimi.Děsně se těším.A hele,už nás volají do maskérny se připravit.
Moje kosmetička mě líčí a kadeřnice češe.Potom si beru úplně děsně přenádherné šaty.Někdo by nevěřil,ale vážně jsou ze zlata!!Začala jsem být ještě radostnější a cítila jsem se prostě skvěle.
A potom se začalo soutěžit.
Všechny nás svolaly a my přesně tak, jak jsme to měly natrénované, jsme nastoupily před obrovské davy lidí.
Dostala jsem menší trému ,ale vydržela jsem to.Poté jsme odešly zpátky a já se ohlédla po holkách.Všechny my tam připadaly docela známé.Zvlášť jedna.
Dívala jsem se jí na obličej ,na oči,a na její tělo.
Měla takové světle růžové šaty,které na ní vypadaly půvabně.Navíc jsem zaslechla jak se baví s jinými děvčaty a povídá,že děsně ráda zpívá.V tu ránu jsem si byla jistá,TO JE MAJDA!!!
Začala jsem lítat sem a tam,ale pak jsem se rychle uklidnila a napadlo mě,že mne nejspíš nepoznala,tak se nebudu ani nějak extra prozrazovat.
Ty všechny soutěžní kola byly úplně stejné jako v mí první soutěži s Majdou.
Až na to ,že mě za můj výkon nikdo nepochválil a nikdo si se mnou nevyměnil zvíře.Samozřejmě jako naschvál jsem zase dostala pavouka a to ,,TARANTULY´´
A začaly jsem nahlas řikat:,,TYJO,UŽ ZASE!´´
A to jsem neměla dělat,jelikož jsem chtěla před Majdou dělat,že tu nejsem a že ani nejsem Deisy,tak se mi to nepovedlo.Majda to zaslechla a hned si uvědomila,kdo jsem.Ale pořád dělala jako že nic,protože za tu dobu,je pořád na mě naštvaná.
12.kapitola

A pak to přišlo.
Poslední kolo a s ním i poslední soutěž.
Opět lehká a prostá.
Napsat na papírek jméno jedné holky.A já jsem zapomněla na slávu a napsala jsem jméno Majdy.
A když se vyhlašovalo kdo vyhrál,tak tomu neuvěříte,ale já vyhrála!!
Byla jsem ráda,ale zároveň jsem nemohla tomu uvěřit.
A na druhým místě byla Majda.
No jo,ale já jsem byla i nespokojená.Když mi nesly korunku,vzala jsem si mikrofon od pořadatelky,která hovořila k lidem a já řekla:,,Dobrý Den,omlouvám se,ale nemohu toto místo přijmout.Řeknu vám menší příběh.Když jsem byla menší,měla jsem jednu nejlepší kamarádku.Byly jsme opravdu ty nej.Všude jsme spolu byly a všechno spolu dělaly.
Jednou jsme se přihlásily do jedné soutěže pro začínající modelky.A ona na lísteček napsala mé jméno.Ale já udělala tu největší chybu jakou člověk může udělat.Zapomněla jsem na kamarádství a začala myslet na slávu.Tak jsem tam napsala mé jméno.A při tom bez její pomoci bych to nikdy nedokázala.A tak dnes jsem jí to oplatila.Napsala jsem její jméno na papírek.A právě bych si moc přála aby právě ona vyhrála 1.místo .Teď stojí vedle mě a podle mě si to zaslouží.
A mě bude stačit už jen to,kdybychom zase byly ty nej kámošky a to by už pro mě byla ta pravá výhra,první místo.Takže Majdo,vyhrála jsi.´´
Majda:,,Ach,Deisy…vždyť mi budeme nadosmrti ty nej nej nej nejlepší kamarádky!!´´


A teď vám povím,když máte pravé přátelé,tak nepotřebujete žádnou slávu,to už ji máte,protože bez nich,by jste nebyli nic,i kdyby jste vyhrály všechny soutěže na světě.Tak jděte za svými kamarády a zahrajte si třeba nějakou super hru,třeba na modelky. J
Autor Dominikísek, 15.08.2009
Přečteno 257x
Tipy 2
Poslední tipující: Pelony
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj.No k tomu krátká.Jsou knížky které jsou krátké.O to více se čtenáři těší na další díl.Pokračuj ve psaní.Jsi velmi dobrá.Budeš-li si chtít psát,tak mi napiš.Ahojík.

21.06.2010 13:17:00 | Pelony

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí