Štěstí,neštěstí?Co je horší?

Štěstí,neštěstí?Co je horší?

Anotace: ...

Co je to štěstí?Je to pocit.Pocit radosti a spokojenosti při dosažení něčeho,o co jsme dlouho usilovali.
Ale co je opak štěstí?Je to neštěstí?Nebo je to smůla?Je to totéž.Ale je štěstí náhoda?Přijde samo od sebe?Ano i ne.Po štěstí touží každý z nás.Ale málokdo ví přesně po čem touží.Pro každého je štěstí něco jiného.

Jak ale štěstí dosáhnout?Přijde samo?Od života dostaneme vždy to co mu dáme.Jak se chováme k ostatním,k lidem,k přírodě,ke světu.Když děláme špatné věci,stane se nám to co nazývame neštěstím.A pokud to považujeme za náhodu,říkáme tomu smůla.Ale když děláme věci správné,vrátí se nám to v dobrém.Jen dobří lidé mohou dosáhnout štěstí.Ale sami neví,co za štěstí považovat.Ale když dosáhneme štěstí,po čem pak můžeme toužit?Po čem toužit,když všechno máme?

Když máme to,o co usilujeme celý život,štěstí,tak pak už se přestáváme chovat jako dobří lidé.Neděláme tak dobré věci,protože si užíváme ten pocit.Je to něco co nás paralyzuje a proto si už nedáváme pozor.Lehce se nám stane,že budeme špatnými lidmi.

Takže neštěstí,a touha po štěstí nás dělá dobrými.Ale štěstí,když nemáme po čem toužit z nás může udělat špatné lidi.

Takže co je horší?
Autor Ičnisan, 17.08.2009
Přečteno 446x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Lady L
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víjádřit stav ve kterém se nalézá jedinec a je mu blaze se pokoušeli mnozí.
A dalo by se říci, že máme různé druhy toho to stavu.
Vydalo by to asi na sáhodlouhou diskuzi a bylo by velmi zajímavé co kdo považuje za štěstí.
Někdo říká že, je to Nirvána jiný možnost dostat se do nebe.
Matka, která dlouho toužila po dítěti by ti řekla, že je to chvíle kdy mohla na svět přivést dítě a přiložit ho prsu a vidět jak slastně polyká ba hltá sladké doušky jejího mléka.
Ano jsou to prchavé svátosti.
Pocity blaha rozlévajícího v nás, ale jsou tu jen na chvíly a většinou jim předcházela těžká námaha, obět a pak dar, který jsme zpětně obdrželi.
Štěstí je oka mžik, kdy vnímáme nádheru, kolem nás.
Louka zpěv ptáků, radost, kterou máme možnosts někým sdílet.
Přeji ti ABY JSI NA SVÉ CESTĚ POTKAL mnoho podob lásky
trpělivou , laskavou, tu která nezávidí, je moudré studovat i jiná náboženství, i v nich je ukryto mnoho moudrosti ..Talmud, Bibli Korintským 1-13
Ta je podlemě vševystihující.
Podle mě se máme všichni od všech co učit.

19.08.2009 17:52:00 | Lady L

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí