SOUVISLOSTI......

SOUVISLOSTI......

Anotace: ...všem těm podařeným novinářům vydělávajícím si v potu tváře své upocené peníze...

Cestou z mateřské školky jsem v hromadě harampádí u chodníku zahlédl dvě malé, bronzové busty. Nebyly vyšší než pětadvacet centimetrů a byly krásné. Nepochybně pocházely z jedné sochařské dílny. Hitler a Masaryk. Odvlekl jsem si je domů a radostně ukázal rodičům očekávaje projevy nadšení podobné mým. Ani se u nás neohřáli a putovali kamsi na smetiště. Mně se dostalo poučení abych takové krámy už domů netahal. Dodnes se mi nedaří příkaz plnit. Navíc nosím plnou hlavu nevhodných myšlenek. Jedna z nich, zvláště zavrženíhodná je,
že urny v kterých jest uložen popel mých drahých rodičů, mohly být teoreticky vyrobeny z recyklovaných Hitlerů a Masaryků…



Bylo příjemné, slunečné odpoledne. Můj pradědeček seděl pod lípou v hospodě U Kaštanu a neměl na pivo. Přisedli si dva neznámí soudruzi a nabídli mu tři piva za podpis jakési listiny. Praděd usmlouval čtyři ležáky a podepsal. Tak se stal zakládajícím členem Sociální Demokracie…



Legitimaci zdědil můj otec. Protože to byl slušný člověk, absolvoval během války povinné zaměstnání v Říši, po útěku z Německa výslechy a mučení na Gestapu, užil si pobyt v koncentračním táboře. Po návratu vydoloval ze slámy ukrytou motorku, kterou si koupil těsně před válkou. Ta se zalíbila našim osvoboditelům a přesto, že táta stroj hrdinsky bránil, po ráně pažbou flinty do hlavy upadl na zem i do bezvědomí a spokojení osvoboditelé odjeli pokračovat v osvobozování…



Dále vyšlo najevo, že světově oceňovaný moralista Václav Havel kvůli kterému se přítel Vaněk nechal honit po Praze idioty s obušky, neměl ani tolik slušnosti aby poděkoval za věnovanou knížku pro kterou si poslal k vratům u domu kde má kancelář, jakousi zpruzenou sekretářku…
Jeho následník psychopat vydává verbálně i knižní formou jeden blábol za druhým a značná část národa oslavuje svého vůdce s díky za hypermarkety, krachující cestovky a rozkradený stát…Na mnohých skládkách a smetištích leží hromady použitých bust, legitimací, odznaků a breviářů pojednávajících o etice a tradičních hodnotách.



Jeden z objednaných atentátníků na Mirka Topolánka byl členem ochranky na pohřbu Kočkova syna, kterého zavraždil hoteliér a sponzor různých stran. Kočka zná Paroubka, Paroubek Topolánka, Béma, Klause, Klaus Bílou, Bílá Gotta, Gott všechny…atd. Cokoli se může hodit, vyjde v pravý čas najevo. Někdo si to možná odpustí, ale dav spolehlivě polkne i s navijákem…(leda že bych se mýlil)...
Autor Mario de Janiero, 26.08.2009
Přečteno 353x
Tipy 20
Poslední tipující: Divoženka1, Agniezka, Doki, zelená víla, Bíša, Jiparo, Zasr. romantik, ewon, voedor, janewe, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

česko, česko... kam to kráčíš... jasnej tip

15.09.2009 11:50:00 | Doki

pravdivá úvaha ..ST:

28.08.2009 20:34:00 | Acham

.."mýlit se je lidské" :)... ale v tomto případě ukáže zřejmě i čas, že se prostě NEmýlíš!

28.08.2009 09:41:00 | Jiparo

objektivni zajimava uvaha

26.08.2009 21:07:00 | janewe

Přesto, že Václava (H.) mám nejradši, kupodivu mám konečně s kým souhlasit!A to jsi TY! "o)

26.08.2009 19:52:00 | Churry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí