Sebevražda

Sebevražda

Anotace: ...když už vás to nebaví

,,Miluju tě,, řekla a skočila dolů.

Co se odehrává v hlavě sebevraha,když ztratí zájem žít?

Život je krásný,ošklivý,příjemný,krutý,veselý.smutný.Ale je to pořád život.Máme ho takový jaký ho dovolíme mít.Už od malička nás rodiče učí abychom si vážili svého života a dobře ho užívali.Tak proč člověk ztratí vůli žít?

V životě si nesmíme na nic stěžovat.Události přicházejí a odcházejí a my je musíme přijímat.Jak se s nimi vypořádáme je jen na nás.

Život ma nějaký smysl.Každý se na ten smysl snaží přijít.A může na něj přijít jen tehdy,pokud žije.Jak může někdo ztratit chuť ten smysl hledat?

Velká většina sebevražd je kvůli někomu.Nevydařená láska.Když se do někoho člověk zamiluje a ten jeho lásku neopětuje nebo zradí,nebo něco podobného.Člověk,který je zamilovaný,považuje toho druhého za součást sebe.A pokud o něj nějakým způsobem přijde,trápí ho to.Je to jako kdyby přišel o nějakou důležitou součást sebe samého.

Pokud je člověk schopný milovat někoho víc než sebe a pak ho ztratí,nemá pro něj život význam.Když pro člověka je důležitější cizí štěstí než vlastní,tomu se říká láska.A pokud láska skončí z protější strany,pak my pocítíme ztrátu.Ztrátu té energie vydané do jiného člověka.Pokud pro někoho něco obětujeme,máme k němu citovy vztah.On má něco z nás.A to je tan důvod.My si nalháváme do poslední chvíle,že se nám to něco vrátí.V podobě citů.

A pokud to nevyjde,pak máme chuť skončit.

Jak se tomu vyvarovat?Musíme se přenést přes neúspěch.S každým neúspěchem je člověk silnější.Musíme si uvědomit,že žijeme proto abychom žili.Ne proto aby žili ostatní.Až potom,potom co jsme přesvědčeni o své důležitosti pro sebe samé,potom můžeme s někým něco sdílet.

Pro člověka není nic důležitějšího než on sám.A pokud je pro něj něo jiného důležitější,pak o sebe samého může přijít.A dojde mu to pozdě.Pak si to uvědomí,ale nemá sílu to měnit a napravovat a svůj boj vzdá.A to je chyba...


Život je dar.A darovanému koni na zuby nehleď


Polud máme vůli žít,pak žít budeme.Ať se nám stane cokoliv,můžeme si za to sami.Když nemáme rádi sebe,jak můžeme milovat někoho jiného?



Pokud tohle člověk nepochopí,pak sejde ze své Cesty.



Žijeme proto,abychom žili...
Autor Ičnisan, 29.08.2009
Přečteno 372x
Tipy 4
Poslední tipující: ewon, Lady L, TemsteaG
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

někdy musíme ujít dlouhou cestu než přijdeme
na to , že život je dar a cesta námi zvolená
v každém okamžiku máme možnost volby
jak budeme žít, či umírat
někdy může člověk umírat třeba 100let
vychutnávejte si každý doušek ať je lahodný nebo hořký
nese poznání
a žít a milovat prostě bolí
ale kdybychom nepoznali bolest nemohli bychom si vážit okamžiků štěstí

02.09.2009 23:44:00 | Lady L

Pravda pravdoucí

29.08.2009 20:14:00 | TemsteaG

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí