Adopce černošských dětí

Adopce černošských dětí

Anotace: O dalšímk aspektu lidství aneb co mnoho z nás ještě nedokáže...

Sbírka: Úvahy

V dnešní době stačí, aby byl člověk jen trošku snědší a už se na něj dívají skrz prsty pomalu, což znám z vlastní zkušenosti. Rasy asi existují, aby se člověk naučil nehledět na zevnějšek a hledal hlouběji. Když se podíváme na adopci jako takovou, narazíme na základní otázku - adoptují lidé opačného či stejného pohlaví?My se budeme věnovat tomu prvnímu, adopce ze strany homosexuálů je už na článek jiný. Dobrá, máme muže a ženu, nechme je adoptovat nezajímajíc se o důvod adopce, což může být ale leckdy důležitý faktor. Ti dva mívají zakódováno třeba v podvědomí, že chtějí samozřejmě dítě stejné rasy a kultury, aby s ním mohli žít. Pokud si bělošský pár vybere už větší černošské dítě, je to jev velice vzácný. Je tu nekonečná dáva tolerance a lásky k bytí.Je tu naprostá smířenost k faktu, že je těžké ho převychovat či tolerovat jeho zvyky. Vlastně to není smířenost, ale lidská vyrovnanost.Je tu ochota čelit i pohledům či útokům vůči vzhledu ze strany veřejnosti.Zkrátka je to moc lidské, ba dokonce nadlidské. Proto je třeba takové rodiče obzvlášť obdivovat.
Autor fm1989, 04.09.2009
Přečteno 811x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí