Život

Život

Anotace: Tyto otázky asi trápí každého ale jen málo lidí je ochotno je řešit.

Cejnější než všechny poklady světa je nevinnost,ta čistá nevinnosst.Ale kdo jí v sobě má? Jen malé děti ale i je připravujeme o jejich sny.Ničíme náš svět nesmyslnou touhou po dokonalosti.Ženeme se za něčím,slepě,bezohledně,sme schopni zradit i své blízké pro svůj prospěch.Mi lidi pácháme ty nejhorší zvěrstva,protože si myslíme že jsme nejdokonalejší tvorové.Nejsem tak dokonalí.Proč se k jiným chováme nadřezeně?Proč odsuzujeme druhé podle účesu či postoje?Je tisíce otázek a tisíc různých odpovědí.Kde je pravda,holá skutečnost?Je možné,že by byla tak hluboko že je těžké jí najít? Pozná dnes vůbec někdo skutečné přátlství?Dokáže si ho vůbec ještě někdo vážit? Zastevte se nachvíli a zamyslete se jestli vám dosavadní život vyhovuje,zkuste něco změnit,není to nemožné.Bojujte za přátelství za lepší svět.Možná až zanikneme vznikne svět nový,možná lepší,ale proč čekat na zkázu a na pozdější zlepšení,když žijeme teď.Kdo zná odpověď?
Autor ANT, 16.11.2005
Přečteno 557x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí