Paracelsus

Paracelsus

Anotace: Psáno pro ty co je tíží otázka kdo jsme,proč jsme,co jsme a co je to kolem nás?

Hluboký střed má v sobě každý z nás, kde pravda sídlí v plnosti... A ,,znát''-to znamená spíš cestu otvírat, již skrytá záře může unikat, než přivolávat světlo, o kterém myslíme, že je venku. Je na každém z nás, zda dokážeme vnímat signály,které se okolo nás kupí. Musíme se naučit je chápat a využít ve svůj prospěch. Pak budeme umět naslouchat podivuhodné síle - možná nějaké vyšší inteligenci, která řídí běh všech věcí. Mostem k jejímu pochopení mohou být i meditace, výklad snů či návraty do minulých životů. Přejdeme po něm jen tehdy, když odhodíme pravidla vědeckého chápání světa a necháme se vést intuicí, pocity a láskou.
Žijeme samozdřejmě také proto, abychom se jiným stavěli do cesty, abychom je ovlivňovali. Putujeme životem, abychom dali smysl jiným životům i proto je život zaplněn jak smysluplnostmi, tak řadou zbytečností je nabít zákonitostmi i nevysvětlitelnými jevy, je poznamenán uchvacujícími dojmy i dobrodružstvím, beznadějí i vírou, ztroskotáním i vzestupem, ochablosti i vzrušením.
Přez všechny tyto a další protiklady je však v jednom vždy stejný: Každý z nás totiž má svobodu slova.
Autor Markulka, 26.09.2009
Přečteno 307x
Tipy 2
Poslední tipující: Agniezka, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Těžko říct, jestli popisuješ mesiášký komplex a nebo evropského "bódhisatvu".

Blbý je, že každá cesta vyžaduje svůj začátek - pravidla vědeckého světa je dost nepřesná formulace - snad by tam měla být logika, nebo rozum. Nicméně to, proč to celé píšeš je o tom,že lidé ten rozum používají právě bez intuice (pocity a lásku neuvádím, protože sama o sobě je dost je sporná).
Takže řešení není jej opustit,ale napravit. Na druhou stranu, ti, co se nechají vést intuicí, pocity a láskou se zase potřebují naučit používat rozum a kritický přístup...

30.09.2009 17:21:00 | dead-head

já si zašťourám: co myslíš pravidly vědeckého myšlení?

26.09.2009 12:41:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí