Nové andělské duše

Nové andělské duše

Anotace: Po dočtení knihy Léčení s Anděly od Doreen Virtue, Ph. D. O tom, proč stále říkáme, že andělé jsou z masa a kostí..;o) a já..stále se snažím nalézt svou pravdu..no a taky mi něco vnitřně říkalo, že to sem mám napsat...

Nedávno se mi dostala do rukou krásná růžová kniha o Andělském léčení a Andělích vůbec. Nějakým způsobem mi přišla povědomá, tak jsem nahlédla...

Je vskutku krásná, četla se moc hezky..Ke konci knihy (11 kapitola) se píše o vtělených andělích, nových duších..Píše se zde, že se inkarnují do lidské podoby..A ne každý vtělený anděl je zde poprvé, může se rozhodnout žít zde vícekrát po sobě.

Jako první mě zaujaly Nové duše (náhradníci) -

Jsou to bytosti, které se inkarnovaly díky vzájemné dohodě s původní duší, s člověkem, který během nějaké nehody, nemoci nebo spánku opustil své tělo.
Tyto nové duše si vybírají člověka, ,kterému život nepřinášel radost, např.člověk depresivní, někdo se sebevražednými sklony atd.
Byla-li původní duše ochotná opustit své tělo a vrátit se zpět do nebes, mohl začít proces výměny..
Pokud šlo vše hladce, přivodila si původní duše nějakou kritickou situaci, např. vážnou chorobu či nehodu.

Pak se v kapitole uvádějí některé charakteristické rysy, tak např.:
Drastická změna osobnosti, změna životního stylu, změna jména..atd.
Mají vysoce vyvinutou intuici, ale je pro ně často těžké své intuici věřit, kvůli zvykům na zemi, které se tolik liší od jejich přirozených sklonů, tudíž se naučí potlačovat své přirozené pocity..

Země může světu nabídnout mnoho darů, včetně lásky, světla a poučení.

Také, že hluk je hlavním původcem stresu, cuchá nervy atd.

A to nejdůležitější na konec:
Když potřebujete s něčím pomoci v životě, např. ve složité životní situaci, vždy musíte Anděly o pomoc POŽÁDAT a odevzdat svůj problém do rukou Božích..;o)

Tak, to je takový malý výtažek z této jistě kouzelné knížky..

Třeba to někoho osloví..;o)
Autor Agniezka, 26.09.2009
Přečteno 464x
Tipy 19
Poslední tipující: J's .., Helena Lovecká, Koskenkorva, sluníčko sedmitečné, Radek.oslov.Šafárik, Alien.v.v.s., jedam, zelená víla, Zefi, Beepat, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vím o čem píšeš a souhlasím s tebou.

02.09.2012 10:47:03 | korzar

Nedávno jsem viděl takovou fotku,bylo to ze Sudánu postiženého hladomorem před několika lety.Nějaký fotograf-teď nevím z hlavy jméno,ale mám to někde založené protože to mnou opravdu otřáslo,tam vyfotil asi sedmiletou podviživenou holčičku,která na zemi pomalu umírala.Asi hladem a vyčerpáním. Nikde jsem žádného anděla neviděl.Ale pár metrů od ní seděl sup,který čekal až umře.. Že by to byl převlečený anděl?

19.10.2011 23:25:00 | Weylin

Tahle knížka je zajímavá, ale viděla jsem od ní ještě nějakou knížku o číslech, a to je bez pardonu totální blbost. ;)

29.10.2010 09:26:00 | K.k.k.Kajluška

vidíš, každý má své knihy , které miluji, mám jich moc, ale jednu moc mám ráda " Úterky s Morriem" .. moc se mi líbí její obsah.. moc.. zkus ji, třeba ti také něco dá..

14.10.2009 21:31:00 | zelená víla

Vis,Agniezko,ja tu knizku videla v rukou me sestry a i kdyz mi ji nabizela,odmitla jsem ji cist.Nicmene jí nějakým způsobem pomohla.A to je fajn:-)

06.10.2009 20:07:00 | Zefi

dobrá recenze, docela odvážné teorie

s tím požádáním andělů mě, to je takovej uznávanej univerzální prostředek (libovolné náboženství, pozitivní vyznávání, mystika...) protože přání (jak se říká přána celým crdcem) se plní-nezávisle na tom,koho žádám.

no a jinak, je v té knížce uvedeno nějaké srovnání ostatních alternativ (minulé životy, jóga, psychoanalýza...)?

01.10.2009 16:45:00 | dead-head

zajímavé...

26.09.2009 15:07:00 | enigman

No, každý má svou pravdu..:o)
V té knize dostaneš odpovědi na své otázky..;o) je poměrně malá a čte se, tím pádem, rychle..;o) Tím samozřejmě nic nenaznačuji..
jinak díky za video..:o)

26.09.2009 13:46:00 | Agniezka

zvláštní
já čet něco o energii co člověku proudí páteří a probouzí čakry a jaký vztah to má k jasnozřivosti, osudu, životnímu stylu atp. a napsal to matematik, který své mystické pocity autenticky popisoval.

abych to shrnul- je ráno (spíš poledne) ale večer bych tomu věřil...
tím nechci říct, že na víře v naději je něco špatného. Ale prostě se musím ptát, jak to ta paní, co to napsala, může vědět? to v nebi byla? nebo jí nějaký anděl navštívil?
pokud jde o anděly mám nejradši tohohle:
http://video.google.com/videosearch?q=angel+hendrix&emb=0&aq=f#
měj se dobře

26.09.2009 12:55:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí