Skutečné bohatství...

Skutečné bohatství...

Anotace: :-) souhlasím s tím co vy??

Skutečným bohatstvím člověka nejsou peníze,ale kvalitní lidské vztahy.Možnost s někým něco sdílet-stejný úděl,stejnou naději,stejnou radost či smutek.
Autor Heavy, 30.09.2009
Přečteno 463x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jojo je potřeba létat vysoko, a po fázi nečekaných přistání se pak musí znova vzlétnout. A na to jsou kámoši super - a nebo taky největší prokletí - ale dopředu to prostě člověk nezjistí. No asi tak.

05.10.2009 11:14:00 | dead-head

Je vidět,že máme každý jiný názor...já své kámoše potřebuji a bez nich by to nebylo ono. Já chápu život trochu jinak...snažím se ho užít co nejvíc a taky si ho užívám...hlavně díky svým kamarádům. Chci se něco naučit,dokázat,udělat něco dobrého pro své blízké...Když už jsem na tomhle světě tak ať to stojí za to :-)

03.10.2009 10:58:00 | Heavy

ajéje, pormiň mi můj genderový přehmat

no,zrovna naivita (lehkovážnost,dětinskost) a optimismus (pozitivní přístup) jsou dost nesourodé vlastnosti-natož aby byly v protikladu :-D

to je otázka, kdo a kdy dává ten přívlastek "opravdový" - ono to je přece jen otázka pocitu - o kterým se ví,že dost často klame (zvláště když není trénovaný) - to je třeba otázka, jestli se můžou opravdoví přátelé trestat ? Můžou se opravdoví přátelé zneužívat ?

Jinak vypěstovat si takové lidi okolo sebe dá dost práci no a třeba jsem zjistil,že takové lidi člověk pozná, potká až teprve tehdy, když je přestane potřebovat. Teprve tehdy si ti lidé můžou navzájem sdílet svou svobodu. Hm, to je trochu v rozporu, protože nejsou už vnitřně pro tebe tím pokladem-prostě jen jsou.

02.10.2009 13:14:00 | dead-head

Já nejsem zas tak naivní,ale jsem optimistická...a když máš opravdové přtele...máš štěstí...

01.10.2009 18:24:00 | Heavy

no, zrovna "kvalitní lidský vztah" je dost nepřesná formulace, protože pokud máš dobrý vztah sám k sobě, jsi opravdu bohatý (stabilní osobnost), pokud máš dobrý vztah k okolí, pak jsi stejně bohatý jako naivní - no a to už smrdí průserem. Protože každej člověk svoji realitu vnímá jinak - kromě tebe.

01.10.2009 13:57:00 | dead-head

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí