Otevřený dopis Ústavnímu soudu

Otevřený dopis Ústavnímu soudu

Anotace: .....

OTEVŘENÝ DOPIS ÚSTAVNÍMU SOUDU ČESKÉ REPUBLIKY


Slavný Ústavní soude.
Zatímco mnohé jsi při projednávání zákona o zkrácení volebního období PS (možná) oslnil, u mne se to zdařilo pouze slunci.
Slyšel jsem mnoho slov o tom, co by se dalo vyjádřit jednou větou.
Říkáš, že materiálnímu jádru ÚSTAVY ČR chránícímu lidská práva a demokratické principy, nemůže být nadřazen žádný další zákon.
Jako svéprávný občan této republiky jsem Ti nedávno poslal stížnost pro porušení zákona a mého práva (viz Ústava ČR) na spravedlivý proces. A Ty jsi mi odpověděl (aniž by se probudil Tvůj zájem o obsah stížnosti a přiložených listin), že podmínkou pro to abys vůbec mohl začít uvažovat o možnosti zabývat se mou stížností, je její sepsání advokátem, neboť tak velí zákon.
Veřejnost se postupně dozvídá to, co tuším i vím už dávno. Skutečnost, že u soudů jsou úspěšní spíše podvodníci, zloději, násilníci, tuneláři a podobná pakáž, je dána právě praktikami odhalovanými v souvislosti s machinacemi na právnické fakultě plzeňské školy.
V této zemi vskutku úspěšně vládne mafiánský duch. Soudci, politici a další ouřadové jsou ovšem dobrovolnými, aktivními a jistě dobře odměňovanými poskoky.

P.S. Doporučuji uzákonit, aby lékaři (a to ve všech případech bez výjimky- v zájmu spravedlnosti) ošetřovali pouze ty pacienty, kteří s nimi budou konverzovat latinsky.

S pozdravem Jaroslav Odehnal
Autor Mario de Janiero, 10.10.2009
Přečteno 392x
Tipy 9
Poslední tipující: Divoženka1, Bíša, Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

obdivuji tvou výdrž a trpělivost proti zdím jít
ať klávesnice tvá je zbraní s nejtěžším kalibrem
za nás rezignované,posrané,A JINÉ AHOJ

12.10.2009 20:58:00 | zenge

Jsme bezbranní...

10.10.2009 21:04:00 | Bíša

Mám pocit, že je to jen další plácnutí prknem do vody. Možná to dá velkou ránu, trochu to rozvlní hladinu a pak se vše uklidní. Ale je to řešení? Jak jistě cítíte, ne. Můžeme dělat víc? Zkuste to! Brzy poznáte, že úředníci s politiky najdou rychle společnou řeč a zlikvidují vás jakýmkoliv dostupným způsobem. Proto nečekejme a likvidjme politiky a úředníky preventivně. Již dnes nás stáli neuvěřitelné peníze a jejich vlastní spotřeba neustále stoupá. Vidím to v našem městě. Tam, kde dřív nikdo nebyl, se objevil jeden a dnes jsou tam už dva. Také daně a dluhy rostou nezadržitelně.
Hrrr na ně!

10.10.2009 14:38:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí