Zamysleme se

Zamysleme se

Anotace: Jaké by to bylo kdyby...

Zase jsem se přistihla,jak nevnímám a přemýšlím nad trápením,samotou,smutkem...
Je něco,co nás dokáže vyšokovat,co nás dokáže rozesmát,ale spoustu věcí,co nám můžou zkazit celý den...Zamyslete se a řekněte...Kdy se vlastně smějete opravdu od srdce..?A potom,kolikrát vám někdo zlomil srdce,kolikrát vám ho někdo ukradl,kolikrát si s vámi někdo jen tak hrál a kolikrát jste kvůli někomu dokonce plakali..?Ať už v duchu nebo nahlas...
Trápení s někým můžete sdílet a nebo se uzavřít do sebe,protože nemáte nikoho,komu by jste to řekli..Důvěra v člověka je taky velmi těžká věc,pokud teda nejste naivita sama..A když už důvěřujete,jak si můžete být jistí,že nezradí..?K čemu to trápení vlastně je...Ta samota,ten smutek...Občas každý máme nutnost někoho obejmout a když to uděláme nechceme toho člověka pustit,nechceme přijít o ten pocit bezpečí...Zároveň to zahřeje u srdce...Nejkrásnější okamžiky jsou opravdu s lidmi,které máte rádi...Nejhezčí pocit je,když víte,že ti lidé mají rádi vás...Myslím,že nikdo není opravdu sám,jen si to sami sobě říkáme,ale jaká je pravda..?Na to každý časem příjdeme..Teda...Pokud si to přiznáme...;-)
Autor Genevieve, 21.10.2009
Přečteno 388x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí