Co nás naplňuje?

Co nás naplňuje?

Anotace: Co člověka vnitřně naplňuje?

Zamyslete se....Co Vás vnitřně naplňuje? Jaký je Váš smysl života? Co Vás učinní šťastným? Dobré skutky, pocit z dobře vykonané práce, pocit, že Vás někdo potřebuje, že tu nejste zbytečně....
Na světě nejsou jen materiální hodnoty, i když rozhlédneme-li se kolem sebe váháme, zda-li tomu opravdu tak není. To, co nás naplňuje nemusí nutně být tím, z čeho máme nějaký finanční výdělek nebo jiný materiální zisk. Je to něco, co v nás vzbuzuje pocit štěstí. Člověk se musí taky někdy zastavit a "nahlédnout do sebe", aby si všechny tyhle věci uvědomil. Přemýšlet nad sebou a nad světem a ne se jen bezhlavě hnát dopředu.
Dnešní společnost je zdeformována tím názorem, že to, co se ti hodí je jen, to, co pro tebe má materiální přínos a ostatní není tak důležité, a proto spoustu lidí naplňuje jejich kariéra ale ne tím že by je bavila, nýbrž pouze pro peněžní zisk, který jim přináší.
Když víš, co tě učinní šťastným a budeš se toho držet, staneš se vyrovnanějším a silnějším člověkem.
Čím víc člověk přemýší, tím víc věcí si uvědomuje, utváří si na ně názor a tím pádem to má v životě o něco jednodušší, protože má ve věcech jasno a najde si "svou cestu".
Naplňovat nás můžou naše zájmy a záliby, víra a přesvědčení, pomoc lidem nebo vzdělávání a spousta dalších věcí. Je na každém jedinci, aby objevil co ho naplňuje.
V životě dělám jen to, co mě baví, protože jenom tak může být člověk šťastný....nutit se do něčeho, co tě nebaví je ubližování sobě samotnému.
Života je dar, kterého by si měl každý člověk vážit a podlě mne je jeho smyslem objevit svůj vlastní smysl a pak, až dojdeš na konec té cesty, se podívat zpět a říct si, že cesta, kterou jsi šel byla pro tebe tou nejlepší.
Autor Andy Darcness, 21.10.2009
Přečteno 395x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

skvělá úvaha, je tam vše perfektně vyjádřeno..ano,dnešní společnost má zvláštní měřítko hodnot..moc lpí na materiálních statkách..až je to pro ně oslepující, a nejhorší je i jejich strach o to, a to, že dokážou milované osobě ublížit kvůli věci..ikdyž pak přichází otázka, zda milují..myslím, že ten,kdo cítí..srdcem..ví,co je v životě opravdu důležité..;o) mít pro koho a pro co žít..:o) jedině to naplňuje srdce..

22.10.2009 14:05:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí