Lidské vzory

Lidské vzory

Anotace: úkol na čj a jelikož sem sem už dlouho nic nedala tak tady:

Vzory pro lidstvo. Záleží na tom co nebo koho považujeme za vzor. Lidé co něco dokázali, kteří jsou něčím významní a lidstvo je uznává jako světové vědce a umělce? Vždyť pro takové malé dítě předškolního věku může být vzorem například paní učitelka nebo jeho kamarád. Vezměte si sebe, když jste byli malí. Neříkejte že jste se nikdo nechtěl vyrovnat svému kamarádovi. My jako malé děti jsem vždy rádi lezli na stromy. V naší ,,partě,, byl chlapec, který byl ze všech nejmenší, ale vždy se nám snažil být ve všem roven. Pokaždé jsem na jeho tváři viděla ten urputný výraz jak se snažil vyléz na ten strom. Byli jsme jeho hnacím motorem kupředu. Netoužil po tom stát dole, s hlavičkou k nebesům a koukat se na nás. On toužil být v koruně stromu s námi a bavit se. A to ho vždy táhlo vpřed, pokaždé se vyšplhal za námi a nikdy nezůstal sám dole. A proto se ptám, musí být vzorem vždy někdo uznávaný? Myslím že ne. Často to jsou ,,obyčejní,, lidé z našeho okolí, kteří sice nedokázali žádné velkolepé skutky pro svět , ale dokázali velkolepé skutky pro nás. A v naších očích jsou těmi zářícími hvězdami ke kterým vždy vzhlížíme k nebesům.
Autor anima alba, 27.10.2009
Přečteno 487x
Tipy 1
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí