život je někdy krátký....

život je někdy krátký....

Anotace: Ve chvílích jako jsou tyto,si často připomínám že život je jen krátkým momentem,který většina lidí promrhá spěchem za zdánlivě duležitou věcí jako je práce,uspěch...

Ve chvílích jako jsou tyto,si často připomínám že život je jen krátkým momentem,který většina lidí promrhá spěchem za zdánlivě duležitou věcí jako je práce,uspěch,vítěztví.Je podzim příroda uléhá k zimnímu spánku,spadané listí tančí po ulicích,vše hýří barvami,dalo by se říci že přichazí konec.Konec jednoho cyklu znamená začátek nového,po smrti přichází zrození.Jeden lidský život,jeden lidský osud je jen nitka ve velkém klubku ostatních.život je jen moment před smrtí a mnohdy zmizí rychleji než zvládneme dokočit to co jsme považovali za duležité.Někdy až na konci života zjistíme co jsme zameškali a kolik toho krátkého času jsme věnovali něčemu co nemělo smysl.Na konci každého života přichází zučtovaní minulých skutku.Proto dokud mame ještě ten vzácný čas života před sebou zamysleme se na chvíli a zastavme se uprostřed nekonečného pachtění za lidskými sny a touhami.Jeden lidský život muže ovlivnit dějiny ale mnoho lidských životu upadne v zapomění.
Autor jaulina, 27.10.2009
Přečteno 512x
Tipy 4
Poslední tipující: 4LJFilip, poetická ilona, WhiteSkull
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezke vijadrila jsi to uzasne strucne a tak lehce nezbide nic nez zaplesat a uklonit se

06.08.2010 20:50:00 | noer.x

...ještě bych dodal, že na tohle téma je tady úvah přehršel ...ale líbí se mi zrovna tahle ...možná tu jsou lépe napsané ...hledat je ale nebudu ...no nic ...

28.10.2009 12:31:00 | WhiteSkull

...tak to prostě chodí ...

28.10.2009 05:14:00 | WhiteSkull

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí