Já to prostě miluju!

Já to prostě miluju!

Anotace: Seznam věcí, který mi dokážou zvednout náladu za všech okolností.

Miluju nekonečné procházky v dešti, kdy se můžu zmáchat a nasytit tak svou střelenou dušičku.
Miluju, když se posadím a sepisuju svoje nápady, můžou to bejt i naprostý blbosti nebo sprostý věci. Házení myšlenek na papír je neskutečný a krásný.
Miluju svoje sobotní večery, kdy se dívám na Robina Hooda a u toho plácám ty svoje koláčky.
Miluju nekonečné bublinkové koupele, kdy se ve vaně můžu válet celé hodiny a nikomu nevadí, že podlaha plave :-).
Miluju hudbu Vangelis a když si ještě navíc můžu lehnout do postele s dobrou knížkou a hrnkem pořádně sladkýho kakaa, nemá to chybu.
Miluju chladné, zatažené dny, když jsem sama doma a můžu dělat, co mě napadne- tancovat, zpívat, ječet :-).
Miluju nudné neděle, kdy si při poslechu cestovatelských pořadů v rádiu házím tempery na papír a čekám na abstraktní fantazijní obrazy, který jsou zrcadlem mé mysli.
Miluju večery s panem Housem nebo Poštou pro tebe, zvlášt pokud mám tu svoji krásnou rozjímavou náladičku.
Miluju 30. duben, protože má neuvěřitelně zvláštní atmosféru...
Miluju svoje rozmanité barevné nálady, které mi dovolují být pokaždé někým jiným...
Miluju nekonečné večerní hodiny čtení, kdy skoro každý den ,,žeru'' stále nové a nové rodinné ságy o spletitých cestách lásky, nenávisti, penězích i pomstě...
Miluju každý den, protože přináší nové a nové příležitosti...
Miluju romantické příběhy a pohádky, které mi dovolují se zasnít...
Miluju svůj život...
Miluju svůj svět bez omezování...
Autor dreamer., 03.11.2009
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

o, takový člověk by mi snad ladil, krásně sepsané!

05.10.2011 18:51:00 | Stepankas

... neuvěřitelný, jak moc mi první a dvě poslední věci mluví z duše...

27.12.2009 23:10:00 | Karička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí