Muži vs ženy

Muži vs ženy

Anotace: aneb jak to dopadne, když píšu uvahu na zadané téma :-D...- jedna z starší záležitost ze šuplíku

Sbírka: Jednou...

Je nutné, aby ženy komplikovaly mužům život věcmi, které mohou udělat samy? Proč ženy neberou ohled na to, že unavený manžel přijde z práce a chce alespoň trochu klidu a proč vnucují mužům práci a povinnosti, které měly vyřídit ony samy?

Na tyto otázky je těžké odpovědět, a tak Vám mohu alespoň dát něco k zamyšlení. Začněme tedy od začátku. Proč lidé uzavírají manželství? Podle mě je to z jediného důvodu, a tím je samota. Proč? Už jste se někdy zamysleli nad tím, jaké je to přijít do prázdného bytu či domu? Jaký je to pocit, když na Vás doma někdo čeká? Příjemné, že. Ale i s tím příjemným mohou přijít i nepříjemné věci. Kdo si myslí, že ne, je pěkný hlupák. Jak byste si potom vážili těch pěkných věcí, kdybychom nezažili ty nepříjemné? No nevím. A navíc si myslím, že každá mince má dvě strany. Tak jak se mi zdá, že na ty první otázky nikdy nebudu moci najít odpověď. Z jakého důvodu? Nikdy nebudu v této situaci (ne, že bych se nikdy nechtěla vdát). Já až se vdám, tak budu „ta manželka“ - nevím, jestli budu dávat svému manželovi práci a povinnosti. Ale jak může někdo říct, že si má žena vše obstarat sama? V dnešní době nejen muži chodí do práce. Čekat, že manželka všechno doma obstará, je tedy dost troufalé a ke vzteku. Copak jsme ve středověku? To se manželé nemohou podělit rovným dílem o povinnosti v domácnosti? Nemají ženy stejná práva jako muži? Copak v dnešní době není manželství o sdílení dobrého a zlého? Musí žena čekat doma jako poslušný pes, vyvářet a obskakovat všechny doma? Myslím si, že by tedy nemělo být vše na manželkách a že by líní manželé taky měli něco dělat...
Autor Sidonie89, 05.11.2009
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rada je celkem jednoduchá - pokud víš, že si tě partner chce vzít proto, aby mu ubyla práce v domácnosti - neber si ho.
Samotu manželství taky nezažene.
A odpověď na otázku PROČ vstoupit do manželství? Těžko říct...pokud se hledají důvody, je někde chyba.
Protože jsi krásná/ý, chytrá/ý, protože tě miluju...to jsou věci, které snadno pominou.
I když - protože by mi bylo ctí stát se tvou ženou/mužem - na takovou odpověď se těžko hledá protiargument ;-)

05.11.2009 22:13:00 | deuxEm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí