Všeobecně o ničem

Všeobecně o ničem

Anotace: Pro Ludmila, neb se mi zdá že vyžaduje odpovědi. Forma je slabší, jde o to sdělení...

Ospravedlňuje něco mou existenci? Je vůbec něco, co by ji ospravedlnit mohlo? Došel jsem k názoru, že je to tvorba. Ne pouze v uměleckém slova smyslu, ale obecně, ať už sexuálně, manuálně či jakkoli jinak. Schopnost tvořit je největším darem Universa. A lidé ze všech živých bytostí se v této rovině přiblížili Universu nejvíce. Tajemné cosi stvořilo vesmír a maličkého člověka, se všemi jeho mindráky, s jeho touhou, s jeho sny, s jeho strachem. A maličký člověk, pln strachu, stvořil si dokonalého Boha. V jistém slova smyslu překonal žák mistra. Věřím v člověka, to je nejskvělejší idea a jediný komunismus, v který jsem schopen věřit...
Vždy mne fascinoval vznik něčeho nového. A proto píšu. Nemám ambice změnit svět nebo lidi, nechci nikomu a ničemu nastavovat zrcadlo a už vůbec se nesnažím pochopit. Na nic z toho nestačím. Jsem jen maličký člověk. Feťák pln strachu, co se snaží přežít další den...
Autor Monthy Tamah, 06.11.2009
Přečteno 425x
Tipy 9
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Bíša, ewon, kikis, ludmil
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá úvaha, líbí...*:)

10.04.2010 09:09:00 | PIPSQUEAK

:+))

06.11.2009 23:17:00 | Bíša

Jak jinak to definovat? Po kolegovi došla slova.

06.11.2009 21:51:00 | kikis

Neboli tvá existence se ospravedlňuje sama.

06.11.2009 19:19:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí