Noční bdění

Noční bdění

Anotace: jedna z mých předdepresivních nočních úvah...

Má mysl je pět rozháraná,myslím na tebe a na tvou bývalou.Co všechno jste spolu asi prožili?Co jsme spolu neprožili my dva?Máš mě rád víc než ji?Neumím si tě představit,jak věnuješ lásku někomu jinému než mě.Nechci na to myslet,trápí mě to,ale přemýšlím o tom a nemůžu spát.Žárlím i když asi není na koho.Některé věci nechci vědět,alezároveň cítim,že je vědět musím i když vím,že tím klid mít nebudu.Snažím se vybavit její obličej.Je krásná?Má dokonalou postavu?A co povaha,charakter?Nemůžu spát.Minulost nezměním,nechci,aby se vrátila.Mé slzy stékají na polštář,vše okoloje mi nepříjemné.peřiny,svit pouliční lampy i tiše oddychující spolubydlící.Únava.Vědomé nevědomí a noční provoz vozovky.Jsi se mnou šťasten?Víc než s ní?Miluješ mě víc než ji?Dovedeš si představit život po mém boku za pár let,když jsi od začátku věděl,že s ní navěky nezůstaneš?Ona se rozešla s tebou,nebudešchtít okusit,jaké je rozejít se z vlastní vůle?Začli jsme si spolu,téměřjsme se neznali.Máš už pocit,že se známe?Drží nás to pomyslné pouto?Nechci se rozejít,jedině s tebou chci žít a strávit zbytek života,přestože budoucnost je nejistá.Kéž semé sny splní.kéž budeš pln soucitu k mým citům.Kéž usnu.V duši chci mír a klid...
Štítky: ÚVAHY
Autor Grizzzelda, 19.11.2009
Přečteno 354x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Holka, prober se! Vůbec nepřemýšlej nad ničím spojeným s jeho bývalkou. Hele, vždyť on JE s Tebou! A nebyl by, kdyby tě neměl rád! Jestli tě má rád víc než ji nebo míň? Co si to kladeš za otázky?! :) Děvče drahé... vzpamatuj se a nech váš vztah se v klidu dále a dále rozvíjet... a to bez přízraku bejvalky! =)

21.11.2009 17:01:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí