Levná x drahá

Levná x drahá

Anotace: Hranice ta tenká, nejtenčí... každý nechť si v tom najde svůj vlastní pořádek...

Žena s levným drahým parfémem a drahou levnou duší v levné levné bundě právě potáhla z levné drahé cigarety a usrkla si drahého levného šampaňského.
Ach drahý drahý světe… drahá drahá bolesti, drahá drahá touho, drahá drahá radosti…
Levně draze přemýšlí.
Má snad být ta s drahým levným parfémem a levnou drahou duší…?
Ne… nelze… drahou za levnou nelze vyměnit.
Jaká je cena? Co je to CENA? Snad jen levné drahé slovo… pojem…
Její drahá drahá radost se pomalu rozpouští a topí v drahé levné melancholii.
Tak existují?! Existují ty levné drahé šťastné konce?
Jsme všichni levně draze zlí a draze levně dobří? Nebo draze levně zlí a levně draze dobří…? Podíly těch dvou drahých i levných se mísí…obrysy už nejsou vidět… nejsou.
Jak poznat, které milosrdenství je levně drahé a které draze levné... která obětavost, který pohled, která láska…?
Jak poznat…
Snad jen sami můžem si být levným drahým zrcadlem a vidět…
Ani sebe nemáme právo levně levně soudit…
Tak k čemu potom dojít? K drahému drahému milování? Bláhová…
Jak dlouho? Jak dlouho jsme toho při vší té drahosti schopni…
Drahá levná slova se předhání, však jejich cena ani zdaleka není dostačující… upokojující…
Mlčení… ach levné drahé mlčení… proč jen nemlčet?
Vždyť… proč nedávat přednost levnému drahému před drahým levným?
Bláhoví…
Chtěla bych se levně draze promlčet až tam… až za všechny drahé levné obzory… až za ty drahé levné hranice našich možností…
Našich možností…
Buď drahá, má Drahá…
Autor Gamiani, 29.11.2009
Přečteno 306x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí