Proč věřit v Boha?

Proč věřit v Boha?

Anotace: Proč věřit v Boha?

Proč věřit v Boha?
Proč vlastně dnes věřit v Boha? Vše se dnes posuzuje podle toho, co nám to dá. Kolik nám ta daná Boha? Má to vůbec smysl? Není to trochu přežitek? Skoro každý z nás má přece svůj dům, auto, práci, rodinu. Jezdíme na dovolenou, máme dostatek všeho, co potřebujeme. Nač tedy Bůh?
Možná by bylo dobré pouvažovat nad tímto tématem z jiného úhlu pohledu. Zajistí nám peníze, práce nebo společenské postavení radost, štěstí? Z příběhů předních světových podnikatelů, bankéřů nebo akcionářů víme, že ne. Kolik z nich spáchalo sebevraždu, když přišli o část svého rozsáhlého majetku? Kolik z nich v noci špatně spí, protože mají strach, že jim mezitím někdo rozkrádá jejich impérium? Peníze ani moc radost nebo štěstí nemusí přinést. Můžeme mít všechno, a přesto nám může scházet to nejpodstatnější – pokoj, klid, radost ze života.
Když se podíváme na některé poustevníky nebo lidi, kteří odešli žít do ústraní z tohoto světa, vidíme zvláštní věc. Nemají majetek, někdy ani dostatek jídla, společenské postavení, slávu, ale…jsou šťastní. Mnozí z nich vydávají svědectví, že našli Boha, setkali se s Ním, a proto nalezli vše, co k životu potřebují – štěstí, lásku, radost.
Nechci nikomu vnucovat víru v Boha, jen nabízím jiný pohled. Ostatně, nemohu ani dokázat, že Bůh je. Fyzicky ne. Boha je možné spatřit jen očima víry.
Pouze poukazuji na to, že hlavní hodnoty dnešního světa nepřinášejí radost ze života. Je tady ale Bůh, který podle mnohých radost přinést může. To vím také z vlastní zkušenosti. Tímto všem, kdo budou tyto řádky číst, pouze předkládám možnost, že Bůh je a nabízí nám nejen fyzický aspekt života, ale také duchovní. Člověk je nejen materiální, ale rovněž duchovní. Měli bychom se trochu zamyslet nad tím, jak mnoho dáváme přednost tomu fyzickému před tím, co je duchovní. To, co je duchovní, totiž může do našeho života přinést daleko větší pohodu a klid než to, co je fyzické.
Autor Hippy, 01.12.2009
Přečteno 319x
Tipy 2
Poslední tipující: Anne Leyyd
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

fuck gods, be yourself..

26.01.2010 20:47:00 | humus

Opět jsi to moc krásně napsal. Prostě ... ale pravdivě. Myslím, že ani není zapotřebí vymýšlet nějaké na pohled okázalé věty, když stačí normální slova, navíc tak, jak je volíš ty ... ST!

22.01.2010 19:36:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí