Hněv

Hněv

Anotace: pravopis tu nehledejte

Začíná mě to štvát....... to všechno myslim. Upřímně, nevim, co se mi chce a nechce. Z rozmaru jsem začal kouřit, hrát na basovou kytaru, stal jsem se optimistou, ale štve mě to. Nemám holku a často nemám peníze, o který dneska přeci vždycky jde a štve mě to. Mám přátele i nepřátele, mám rodinu, která mě má ráda, a to je vlastně důležitý, ale i tak mě to štve.
Člověk a ty jeho vlatnosti, kterými se liší od ostatních, ale i tak je v evoluci ten nejlepší, nejvyzrálejší, nebo jak chcete.
Řekněte je opice, slon, pták nebo co já vim, třeba veverka, horší než člověk?? Ne... nebo snad jo?? Jak to můžete soudit, když sami jste lidmi, nevim jak vy, ale já si myslim, že člověk je evoluční maximum, podle mě už to horší nebude.... nechtěl bych si furt jenom stěžovat, že je doba zlá a lidi taky, protože takový podmínky vždycky byly a budou, ale je pravda, že jsou věci, pro který se vyplatí čekat a žít dál. Neni lehký tady žít, ale to už asi víte. No, nebudu rušit, tak s pánem Bohem přeju.
Autor Zvrhlý poustevník, 04.12.2009
Přečteno 339x
Tipy 3
Poslední tipující: UCET KE ZRUSENI, jita.1965
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po světě určitě chodí lidé, kteří jsou horší než opice, slon, veverka atd. Jinak řečeno: na zahrádce jménem Země roste převážně plevel, ale občas mezi plevelem vyroste i růže. Pokud by měla vyrůst třeba jenom jedna růže, tak to stojí za to. ;-)

15.12.2009 17:28:00 | UCET KE ZRUSENI

hledej srdcem

05.12.2009 15:11:00 | Lilien

Snažím se pořád,ale nejde to.Nevim ani jak pořádně žít,co proto udělat,ale pokusim se;)

05.12.2009 00:36:00 | Zvrhlý poustevník

Nečekej, žij teď ..

05.12.2009 00:33:00 | jita.1965

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí