XxX

XxX

Anotace: ---

Už jste někdy se někdy litovali. Říkali si, že jste na tom špatně a že hůř být snad ani nemůže. Tak jo, dobře to asi každý, ale už jste tomu někdy vážně uvěřili, třeba jenom na malou chvíli.
A jak jste se cítili potom, bylo to lepší? Ne vážně povězte, protože já tohle neznám. Sebelítost asi není to správné, teda mě to nikdy nepomohlo. Asi jsem tak trochu klikař, takže, kdy jste se vlastně litovali naposled.

Mě bylo celkem divně jednoho večera na letišti. Ležel jsem na těch studených kachličkách u bzučícího automatu a kolem chodili lidi, kteří to měli za pár domů a já musel čekat a přitom jsem si tajně myslel na to, kvůli čemu většina lidí zavítá na letiště, odletět pryč. A to vám bylo nějakých sedm hodin večer a já měl pocit, že ta noc už musí skončit a ona ještě vlastně ani nezačala.
A tak jsem si tak plánoval, co teda vlastně budu všechno dělat, abych zahnal tu dlouhou chvíli, která byla teda pekelně dlouhá to vám povím. Půjdu kouknout na východ slunce a že třeba nebudu škudlit poslední peníze a koupím si k tomu čaj a užiji si to jak se sluší a patří v plné kráse. A to že takový východ slunce je záležitostí gurmánů. No ale, když to vám bylo strašně daleko a můj odlet ještě dál. Tak co sakra teď.
Kolem chodili lidi a vždycky po mě tak okem mrkli a já si ze začátku připadal hloupě a pak se najednou hranice studu posunula a mě už to bylo úplně jedno. Tak ať se dívají. Stejně je už nikdy v životě neuvidím, tak co? No a to byl asi ten okamžik, kdy se posunulo ono dno, na které každý padáme a zase se zvedáme a vždycky si myslíme, že už to horší být nemůže a ta myšlenka nás nutí to nějak přežít a jít dál těšit se na to co bude.
A pak se to stane. Přijde Vám SMS ve které se píše, že vás má někdo rád a že už se na vás těší. I kdyby to tak vůbec nebylo a nebo vás tyhlecty řečičky zrovna dvakrát nedojímají, tak najednou to má mnohem větší hodnotu, než těch pár eur, co vás hřejí v peněžence. Najednou se otočíte přes rameno, kouknete ven přes to ušmudlané okno a ono už je ráno. Takže jste vlastně propásli to, na co jste se si usmysleli, že se budete těšit a ani vám to není líto. Vidíte, jak snadno se věci v lidském životě mění a možná, že ani žádné dno neexistuje, dokud máte někoho, něco na co si myslíte, když vás bolí záda a je vám v noci na letišti zima.
Autor anti-HERO, 14.12.2009
Přečteno 323x
Tipy 2
Poslední tipující: pamp_elka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je mi z toho nějak smutno a zmateně... giacomo

22.03.2010 17:06:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí