Děti chtějí být dospělými, dospělí dětmi

Děti chtějí být dospělými, dospělí dětmi

Anotace: Slohová práce ze 6. třídy :). Vcelku zajímavé zamyšlení. :P

Děti chtějí být dospělými, dospělí dětmi

Děti chtějí být dospělými, protože nechtějí chodit do školy, psát domácí úkoly, ráno časně vstávat a nechtějí poslouchat rodiče. Ale vůbec si neuvědomují, že až vyrostou a budou dospělí, tak budou muset chodit do práce, poslouchat nadřízené, starat se o rodinu a řešit nejrůznější problémy co k životu patří.
Narážíme na takové chování dětí každý den, a ani to nemusíme nijak extra vyhledávat.
Třeba osmiletá sestřenice si své čerstvé umění čtení procvičuje místo na slabikáři nebo abecedě na pro pubertální děvčata zaměřeném časopisu BRAVO. A ještě ukazuje babičce obrázek Breda Pitta. Ta jen nevěřícně zakývá hlavou, že je úžasná a jak už je velká a užívá si dál skromného důchodu, kvůli kterému pracovala celý život. Zasněné dospělé, jak se vracejí do svých dětských let, však taky není problém vidět. Jak se dívají na hřiště, kde si hráli s kamarády na pískovišti a plácali bábovičky, tak dnes vidí děti, jak po sobě střílí kuličkovkami, div si nevystřelí oko. A vzpomínají, jaké to bylo být dítě, chodit do školy a nikoli do zaměstnání, mít jen 6 hodin výuky a ne 8 hodin práce, mít prázdniny nikoli jen víkendy. Starosti se zdražováním nechat za sebou a být zase jen dítě které si plácá bábovičku. Proto buďme rádi, že jsme zatím dětmi , protože až budeme dospělí, budeme na to jen vzpomínat.
Autor LordSet, 14.12.2009
Přečteno 401x
Tipy 1
Poslední tipující: pamp_elka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí