PŘÁTELSTVÍ

PŘÁTELSTVÍ

Anotace: Nejlepší přítel je ten, komu můžeme zavolat kdykoliv, aniž bychom něco potřebovali a on se nediví, proč mu voláme.... A co přátelství mezi mužem a ženou, ženou a ženou?

Vždy jsem si myslela, že existuje přátelství mezi mužem a ženou. Ale nejspíš neexistuje, vždy je alespoň jeden z těch 2 do toho druhého trošičku zahleděn. Poznala jsem to na vlastní kůži, když jsem si uvědomila, že toho věčného kamaráda vlastně miluji. A když mě to pak konečně přešlo, tak už jsem mu vůbec neměla co říct, a to ne ze zášti nebo něčeho takového.
Autor AH, 01.12.2005
Přečteno 666x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Más naprostou pravdu! I já jsem měla nejlepšího přítele kluka..divila jsem se, že se říká, že prátelství mezi muzem a zenou nejde...všechno bylo v poho..ale po nějaké době jsem nemohla prostě vidět, že se vede s jinou a tak..říkala jsem si, však mě to může být jedno..je to prostě nejlepší prítel..přítel, který ví o mě všechno..já vím o něm..přítel, za kterým jako prvním jdu, když mám nějaký trápení, bolest, radost...a to jsem poznala, že jsem do něj vlastně zamilovaná..a pak už jsem mu neměla ani co říct..ale mrzí mě to...moc..

01.12.2005 20:59:00 | mazarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí