Jako by mu z oka vypadl!

Jako by mu z oka vypadl!

Anotace: Aneb výplod trhlého zoofila či zaujatost vůči pankerům?

Sbírka: Jak jsem potkala život

Předem bych chtěla ujasnit jednu věc. Anotace v tuto chvíli není výtahem z této "úvahy" (rádoby úvahy) ale něčím, co moc nedokážu popsat. Takže to není ani popis mé osoby - z toho vyplývá, že nejsem ani zoofil, ani nejsem zaujatá proti pankerům. To jen tak pro začátek, než se začtete. - Pokud se začtete.

"Jako by mu z oka vypadl!"
"Kdo?"
"Ten Pepíček od sousedů."
"Komu?"
"No přeci Davídkovi odvedle!"
Má to být pocta? Či to je spíš hanba? No řekněte, když o vás někdo řekne, že vypadáte jako dvojče, které lezlo ze zrakového orgánu někoho jiného...

"Ježkovy voči!"
"Co to je?"
"Pánbůhsnámiazlépryč!"
"No toto...to je NEVÍDANÉ!"
Ježkovy voči jako matčiny oči, tím pádem by bylo správnější Ježkovy oči. A nebo jsou Ježkovy vočička. Gramatiku ale rozebírat nebudeme, protože bych za chvíli zabloudila (schválně, má někdo mapu a kompas?).
Teď se můžete hádat, jestli jsou ježkovy oči výplodem trhlého zoofila, který je zaměřený na ježky. Nebo to může být zaujatost proti ježkům, tím pádem i proti ježkům vlasovým a možná i proti pankáčům a podobným vlasovým existencím.

Ještě jsem se chtěla zamyslet, co to je peněženkový syndrom, ale to už nestihnu. Jdu si koupit mapu, kompas a klobásku. Nahledanou.
Autor Orange, 01.01.2010
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí