Doteky duchovních světů 3

Doteky duchovních světů 3

Anotace: Inkarnace existují.Aneb očem se neví ani nepíše. Vůle a víra.Boží vůle.

Jestli si někdo představuje Boha jako kouzelného dědečka,tak bude zklamán.Bůh jako bytost neexistuje!
Vůle a víra jsou jako dvě strany stejné mince.Vůle znamená vytrvalost a víra(přesvědčení v úspěch)je silou vůle.Při svém inkarnačním cyklu a pohybu v něm směrem k jemnější hmotě materální potřeby bytostí mizí a vůle s vírou se vytrácí a tím se oslabuje smysl bytí.Inkarnacemi v hrubší hmotě se vůle a víra posilují a obnovuje smysl bytí.Svými inkarnacemi bytosti získávají cíl nezbytný pro smysl bytí.
Při pohybu cyklem směrem k jemnější hmotě se přibližujeme boží vůli,což je masa vyspělejších duchů,jež působí jako jednolitý celek.Je to stejné jako s lesem,kdy zdálky nevidíme jednotlivé stromy,ale vnímame je jako jednotlivou masu.Když se přiblížíme,rozeznáme bližší stromy,ale vzdálenější jsou jednotlivou masou.To samé je s boží vůlí,jen zrak nahrazujeme jiným vnímáním.Také to samé je s námi s jednotlivci,kdy naší základní vůlí je jednolitá masa duchů jemnější hmoty menšího prostoru.Pro tento prostor je naše vůle boží vůlí.
Stavět se proti vyšší boží vůli je možné a děje se to,ale není to moudré.Boží vůle dokáže inkarnacemi ovlivňovat všechny civilizace a ty mohou zahubit sami sebe nebo být zahubeny množstvím civilizací menších prostorů jemnější hmoty.Všichni LDD jednají podle boží vůle.
Je potřeba také vnímat,že všechno to,co se nám jeví jako magie a nadpřirozeno,je přirozené stejně jako boží vůle sama!
Autor mistr pekař, 08.01.2010
Přečteno 307x
Tipy 2
Poslední tipující: 6thSun
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí