Doteky duchovních světů 4

Doteky duchovních světů 4

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Boží vůle a hmota.

Boží vůle jednotlivce ovládá lépe tělo z jemnější hmoty než hrubší.Tělu z hrubé hmoty je prakticky umožněno,aby dělalo co chce.Přispívá k tomu fakt,že postrádá vzpomínky své boží vůle a je nuceno se učit.Spolu s tělem se učí i jeho boží vůle.To se týká nejen jednotlivce,ale skupin jednotlivců či celé civilizace a dokonce i početných skupin civilizací.Civilizace i jejich skupiny,které ztrácí schopnost učit se,hynou a musí začít znovu.
Vyšší boží vůle poskytuje jednotlivcům a skupinám ochranu podle výše zásluh a schopností,které učením dosahují.Proto samotná přání a modlitby nestačí,ale je potřeba projevovat činnost.K tomu se váže i kritérium dobra a zla,kdy skutky,které učení a související činnost potlačují,jsou zlem a skutky,které je podněcují,jsou dobrem.Proto skutky,které shledáváme zásadně jako dobro,mohou být zlem a naopak.
Zásadním a nejtěžším učením je podřizování těla své boží vůli,což je smyslem pokory a ne podřizování se jiným jednotlivcům a jejich úmyslům.Boží vůle pak může pomáhat a předávat vzpomínky a vědomosti svému tělu.Je to proces poznávání sama sebe,který může vyvrcholit k poznání svého inkarnačního úkolu a nakonec i k povýšení inkarnačních cyklů.
Metoda učení pokory je jednoduchá,ale v současné společnosti prakticky nemožná.Znamená to zpytování (umění neustále posusovat správnost svého jednání),vytrvalost (neustále pokračovat a nevzdávat se při činnosti a nepoddávat se neúspěchům) a mít na zřeteli pravdu (i přes umění snít říkat pravdu druhým,ale hlavně sobě).Jako příklad pro nesoulad v naší společnosti uvedu otázku oděvu.Na nahotě není vůbec nic špatného,ale exhibionismus je špatný a naopak mít čistý a dobrý oděv je dobré,ale marnivost je velmi špatná.Pokud se jedinec úspěšně zdokonaluje v sebepoznávání, tak získává schopnosti,jež jsou pro druhé magické neboli nadpřirozené.
Civilizace a jejich boží vůle ovlivňují hmotu kolem sebe a neexistuje žádný jev,který by nebyl jejich projevem.Jejich spolupráce,umožněná znalostmi stínění a tvarování magnetických polí,vytváří v uzavřeném prostoru obří nedělitelné částice novou boží vůli a novou bytost jež inkarnačními cykly přes nerosty,rostliny a živočichy se může stát nám podobnou bytostí.Jen v mnohem a mnohem větším prostorovém a časovém měřítku.
Autor mistr pekař, 08.01.2010
Přečteno 383x
Tipy 2
Poslední tipující: 6thSun
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechci se tě nějak dotknout,ale to všechno co tady píšeš-je s tvojí vlastní zkušenosti? Ono něco opsat a pak to doplnit podle svých myšlenek-jak by to asi mohlo být-nemá velký význam.Je to jen jedna z mnoha teorií.Nejlepší zkušenost je vlastní zkušenost a teoretizování je jen hra,i když může být v určitém období duch.vývoje chvilku užitečná..ale jen chvilku.

13.01.2010 19:35:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí