Jen pár slov...

Jen pár slov...

Anotace: o začínající autorce na literu.

Nemám v plánu sypat z rukávu své zájmy, koníčky, závislosti a ostatní znaky lidstva. Chtěla bych se jen dvěmi či třemi slovy představit.

Jsem jiná než ostatní, ikdyž to sobě říká spousta lidí. Samozřejmě, každý je osobnost. Nepíšu však o osobnosti ale o bytosti. Nestavím se k anarchistům ani nehlásám slovo boží. Nemám ráda přiblblé hopsající discantky, kteří si o sobě myslí své. Nemám ráda šampony, nagelované frajírky a platinové krásky. Možná to teď bude znít divně, ale hnusí se mi anarchisti! Puberťáci, mávající barevnými vlaječkami před parlamentem toho dokázali asi tolik, jako můj křeček ve vaně.

Stádoví lidé jsou ti, kteří se staví do svého stádečka za ostatními. Jako například již zmíněni anarchisti a discanti! Celé jedno obrovské stádo v houfu nemá proti jednomu vlku žádnou šanci!
Autor Maruška Mia Kowalská, 25.01.2010
Přečteno 308x
Tipy 3
Poslední tipující: Ryta, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Křeček mě rozesmál

27.01.2010 09:38:00 | Unyle Pěl

Úspěch- Štěstí nebo osud? Zákon karmy stále platí:) Protože všechno má svůj důvod! A že proč by měli vyhrávat jen vlci? Kdo říká, že vlci jsou špatní? Jaký je rozdíl mezi slovem "dobrý" a "špatný" ? Druhá světová válka byla "špatná" pro Česko, naopak pro němce byla "dobrá". :) Pro každého je dobré a špatné něco jiné. Vlk je přeci samostačný, to jen ovce potřebují své stádo!

26.01.2010 16:35:00 | Maruška Mia Kowalská

Takže si napsala, co nemáš ráda. Fajn, ale zajímavější by bylo napsat, co ráda máš.
Každopádně díky za úvahu. Myšlenka s houfováním ovcí proti vlkům je zajímavá a možná by stála za další rozvedení. Opravdu můžou v životě uspět jenom vlci? Co je to vlastně úspěch?

26.01.2010 15:13:00 | UCET KE ZRUSENI

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí