Doteky duchovních světů 5

Doteky duchovních světů 5

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Můj Známý.

Při práci v pekárně jsem také pracoval v mísírně,což byla samostatná místnost,kde pracovali vždy dva pekaři.Tam jsem se seznámil a pracoval s člověkem o kterém jsem si myslel,že je snad blázen.Tvrdil o sobě,že je těžce nemocný a že za nepříliš dlouhý čas zemře nepříjemnou smrtí.Odmítl léčení,které by mu prodloužilo život a snažil se svým blízkým vzdálit,aby na něj nebyly vázáni a on na ně.On jakožto nemocný nemusel chodit do práce,ale pracoval a vědomě si zkracoval život.
Během přestávek mi začal vysvětlovat svůj postoj a vyprávět něco,co bylo z mého hlediska báchorkama.Byl vysoce postaveným duchem,který na Zemi žil za trest a měl zemřít nepříjemnou smrtí.Říkal,že ví že mu nevěřím,ale časem všechno pochopím a tak mi vyprávěl dál a já vše poslouchal jako pohádky pro ukrácení dlouhé chvíle.Za trest žít na Zemi ho poslali Oni,ale neřekl mi kdo jsou ti Oni a ani zač mu ten trest udělili.Jeho vyprávění byla zajímavá a dobře se poslouchala a já,protože jsem jim nepřikládal ani zbla pravdy,jsem si říkal že bych mohl mít,pokud bych byl spisovatelem,neuvěřitelné náměty,které se v literatuře snad celého světa nevyskytují.Ke svému vyprávění mi přidal i pár předpovědí pro blízkou budoucnost a zajímavá moudra nad kterými jsem se v duchu smál.Já jsem už nevěřil ani na jeho nemoc,ale hlavně termínu jeho smrti,který mi udal.
V pekárně brzy skončil a jeho předpovědi se pravidelně plnili až se vyplnili všechny a na to zemřel v termínu,který si přesně určil.Značně to mnou otřáslo,protože neměl lehkou smrt a já jsem věděl,že se na ni těšil,aby ji měl co nejdříve za sebou.I když jsem to nemohl duševně strávit,věděl jsem najednou,že všechno co mi vyprávěl nebyly báchorky,ale všechno bylo skutečnou holou pravdou.Když se snažil od sebe své blízké odehnat,nebylo to proto že by je neměl rád,ale proto aby je chránil a sobě umožnil snáze odejít.Námi opěvovaná Láska by ho připoutávala k nim a tím i k Zemi a on se potřeboval od Země co nejlehčeji odpoutat.Byla v něm neskutečná síla.
Od té doby jsem musel nad jeho vyprávěním přemýšlet a vše začalo logicky do sebe zapadat.Samotné přemýšlení se časem u mě změnilo v meditace,tedy něco co jsem nečekal.Z jeho vyprávění vycházím i při svém neumělém psaní,ale je mi jasné jaký dopad by mělo,kdyby mi mnoho lidí uvěřilo.Což jak vím se nestane.Lidé jako celek musí zatím zůstat v nevědomosti,ale určité věci mohu napsat a také píšu a napíšu.
Časem jsem si uvědomil,že já sám jsem se dvakrát v životě dotkl nejbližšího duchovního světa.Jednou jako malý kluk a podruhé už jako dospělý při dárcoství krve,kde jsem zkolaboval a kde jsem zdravotnímu personálu od plic vynadal,že mne přivolali zpátky,protože tam kde jsem byl se mi líbilo.V transfůzní stanici jsem také odbyl jednu zdravotní sestřičku,která se zajímala o případy lidí s poznatky z druhého světa.Popravdě bych jí neměl ani co vyprávět,protože jsem si nic nepamatoval a zůstali mi jen pocity a nejasné útržky vzpomínek.Díky svému Známému vím,že jsem vynadal těm nepravým,protože jsem pochopil kde jsem byl a odkud mne i s amnésií podruhé v životě vykopli zpátky.
Můj život se změnil.Svou ženu se synem jsem nechal odejít k jinému,s kterým je šťastnější a já,ač to příbuzní nechápou,ji stále pomáhám,ale vím že vazby,které by mne měli vázat,budou slábnout.Vím,že bát se smrti je hloupost a nejlépe je odejít klidný a vyrovnaný.
Autor mistr pekař, 27.01.2010
Přečteno 291x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Omlouvám se.Ulítlo mi c místo ch.

04.02.2010 17:06:00 | mistr pekař

Můžu ti říct jedno moudro od svého Známého.Nikde jsem o něm nečetl ani neslyšel.
Když něco pocopíš rozumem,pochopíš jen nějakou triviální pravdu.Když něco chápeš svým srdcem můžeš mít směr k hlubšímu poznání.Když se tvá rozumová představa a chápání tvého srdce shodují jsi nejblíž pravdě.

04.02.2010 17:04:00 | mistr pekař

Já Ti věřím s vyraženým dechem!

04.02.2010 14:04:00 | 6thSun

to máš pravdu.

28.01.2010 20:43:00 | pamp_elka

Máme se synem velmi rádi,ale má žena ho má také ráda a s ní nebude méně šťastný než se mnou.Navíc je se mnou často,protože se ženou dobře vycházíme.Jakýkoliv spor by synovi více ublížil než tento stav.

27.01.2010 22:42:00 | mistr pekař

kdo ví... co bude. třeba tě má syn rád.

27.01.2010 21:43:00 | pamp_elka

Nepochybuju, že to bylo tak, jak říkáš.

27.01.2010 10:20:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí