Realita

Realita

Anotace: Kde je konec a kde začátek?

Utápím se v tónech jazzu . Sním o nekonečnosti života a ve své nevinnosti nahlížím na tvrdost a surovou realitu dnešního světa. Utápím se v alkoholu a sním o lepších zítřcích… o zítřcích které nepřijdou. Vím to já, víš to i ty. Omámená tím vším okolo nejsem už schopna vnímat realitu. Nevím kde končí sen a kde začíná peklo. Na kolenou prosím boha, aby existoval. Ztrácím se v nesmyslech, ztrácím se v sobě samotné. Stojím tam na rohu, víš tam co byla ta trafika před dvaceti lety a vzpomínám, jak si mi nosíval růže. Je to pryč. Ty tu nejsi a místo trafiky je tu supermarket. A lidé? Mají tu zvláštní vlastnost zapomnění. A nebo jim je to prostě všechno jedno. Nevím kde jsem. Nevím jestli jsem na této planetě správně. Utápím se v tónech jazzu, utápím svou hořkost bytí v alkoholu…
Autor Neznámá v neznámé době, 29.01.2010
Přečteno 434x
Tipy 4
Poslední tipující: To je ONA, zlomený a nanicovatý -__-
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím že jsem divná, ale buď jsem se s tím smířila a nebo je mi to jedno. A nebo spíš mívám divné nálady ze kterých se chci vypsat pomocí slov a vět které vlastně pro čtenáře neznamenají nic.

01.02.2010 15:20:00 | Neznámá v neznámé době

ach jo :-(
kdybych dneska neposlouchal tohle
http://www.youtube.com/watch?v=5AD_giIWw5I&feature=PlayList&p=1897838656764278&playnext=1&playnext_from=PL&index=4
(a vůbec nedělal co jsem dělal) tak řeknu, že jsi divná-
(divnej je ten skladatel co to napsal, deprsivní je ten film a divný je i to jak a přes co jsem k tomu doklikal)
takle si furt připadám divnější já. ale jestli tě to uklidní tak divnejch lidí je dost. možná všichni :-)

29.01.2010 23:38:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí