Pan Darcy

Pan Darcy

Anotace: Muž mých snů

Stojí v chladné místnosti u okna a dívá se ven. Celým tělem vyjadřuje své zaujetí děním venku. Soustředěně přimhouřené oči těkají z jednoho místa na druhé, sevřené rty odmítají promluvit, ruce složené za zády naznačují, že muž si nepřeje být rušen.
A přesto je z této postavy cítit hluboký, bezbřehý smutek. Přísné vzezření je jen maska, zeď, která se snaží skrýt bolest. Někde hluboko uvnitř jeho citlivé, zranitelné duše tluče laskavé srdce, toužící po jediném: držet v dlani milovanou ruku a nikdy ji nepustit. Jeho strach ze ztráty té dlaně je tak zničující, že ho může každou chvíli rozdrtit. Ve skutečnosti nestojí vzpřímeně, prohýbá se pod tíhou své úzkosti. Bojí se prozrazení. Bojí se dát najevo velikost své lásky.
Jediná možnost, která mu ještě zbývá, je čekat. Čekat, zda se objeví někdo, kdo z něj sejme tíhu. Kdo soucitně obejme jeho zmučenou mysl.
Je tam? Je tam někde v dálce?
Autor Ori Eremos, 10.02.2010
Přečteno 421x
Tipy 4
Poslední tipující: Anne Leyyd, susana načeva, Kačenkáá
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbil se mi tvůj jasný a prostý a přitom výmluvný profil :) tak jsem si od tebe chtěla něco přečíst. Líbí se mi tato úvaha, je hezká, procítěná... dávám ST! :)

19.08.2010 22:18:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí