Doteky duchovních světů 7

Doteky duchovních světů 7

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Tvorba a účel lásky.

Toto je důležitá kapitola,která navazuje na selanku šestého dílu.V povídce Tajné poznání jsem chtěl více než na neexistenci náboje či nesmyslnost teorie Velkého třesku upozornit na existenci recyklačního principu,který patří do základní posloupnosti při vytváření jednotlivce,kde i smrt patří do jeho vývojového procesu.
Tento princip vzniká na smršťování a rozpínání hmoty,kdy dochází k ničení a vytváření hmoty.Vývojový proces pak z něho vytváří princip reprodukce a přirozeného výběru.Tento cyklický princip je všeobecně znám a přijímán,ač ho přijímáme jako principy dva.Což je nedůležité,ale je lépe,když je bereme jako opačné pohyby jednoho principu.Důležité je,že tento princip,díky prožitkům,vývojovým procesem vytváří prvotní sobeckou lásku a až z ní se vytváří čistá láska.Kdo si myslí,že sobecká láska je zlo,tak se mýlí,protože představuje hlavně nedokonalost a předstupeň čisté lásky nebo si můžeme říci,že bez zla by neexistovalo dobro.Takže hlavním tajemstvím a klíčem nekonečného universa je tato posloupnost:
Hmota=recyklační princip=princip reprodukce a přirozeného výběru=sobecká láska=čistá láska.
Bez čisté lásky našeho osobního vnitřního prostoru jemnějších hmot by neexistovala naše osobní božská vůle a tedy ani my sami.Čistá láska vytváří soudržnost a kompaktnost jednotlivce.Svým zdokonalováním pak mi můžeme přispívat při vytváření vyšší božské vůle a jednotlivé bytosti většího prostoru.
Zatímco pro nás je láska etérická a nepochopitelná,pro vyspělé bytosti je z našeho hlediska hmatatelná a změřitelná.Je to způsobeno také tím,že všechny hmotné částice vysílají vibrace,v nichž je vše zachyceno a zobrazeno a prostřednictvím vibrací vše působí.Proto také pro vyspělejší bytosti není základem hmota ale vibrace,zatímco ty jsou pro nás jen obyčejnou gravitací.
Autor mistr pekař, 20.02.2010
Přečteno 331x
Tipy 4
Poslední tipující: ilona, pamp_elka, 6thSun
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji Ti.Ten šestý dalajláma byl opravdu kontroverzní.Zajímavé čtení.

21.02.2010 17:06:00 | mistr pekař

http://www.tibet.sk/pr%C3%ADspevky/z-b%C3%A1sn%C3%AD-%C5%A1iesteho-dalajlamu-cangjang-%C4%8Famca

http://209.85.135.132/search?q=cache:nqAEeHQ0G4QJ:www.prooriente.sk/texty/Slobodnik_Siesty_dalajlama.rtf+Cchangjang+Gjamccho&cd=12&hl=cs&ct=clnk&gl=cz

21.02.2010 13:48:00 | pamp_elka

:) no, na druhé straně, mně to inkarnování zas tolika neděsí...:) dalajlámové se také vracejí už pěkně dlouho.... a ne všeci byli dokonalí...... :) někde mám uloženu lidovou báseň pro jednu z inkarnací před pár set lety, která byla velkým sukničkářem a básníkem a je prý dodnes velmi populární - začíná to nějak jako "Co sám rád, neupírej dalajlámovi záletnému" nebo tak nějak.... třeba to najdu.

21.02.2010 09:12:00 | pamp_elka

Zapomněl jsem v dotecích napsat,že láska je synonymem víry a proto posiluje.Tedy na jedné straně strach a na druhé straně nutnost.Do náročného učení se nikomu nechce,dokonce ani duši ne.Mnoha jednotlivcům se proto ani inkarnovat moc nechce,ale musí.

21.02.2010 08:01:00 | mistr pekař

Ano je to tak.Bezpodmínečná láska může být a bývá nebezpečný akt vydávání se a to tak v našem světě nebezpečným,že nás vlastní nitro varuje.Je to exemplární příklad(byť jednostranné) komunikace mezi duší a tělem.Beznadějně zamilovaný člověk v lásce,která není v rovnováze,nesmírně trpí.A v našem světě k té nerovnováze prakticky vždy dojde.

21.02.2010 01:27:00 | mistr pekař

...do si myslí,že sobecká láska je zlo,tak se mýlí,protože představuje hlavně nedokonalost a předstupeň čisté lásky...

...toto se mně velice líbí.

Totiž, někdy mám dojem, že ten pojem *čisté lásky*, nebo téměř synonymně *bezpodmínečné lásky* bývá často používán divným způsobem; nikoli *mám(e) tě rád(a,i) takového, jaký(á) jsi* - ale -trochu v nadsázce- :)*my vyšší bytosti ti ve jménu bezpodmínečné lásky sdělujeme, ať nás koukáš bezpodmínečně milovat a splníš naše podmínky, abychom tě mohli(y) bezpodmínečně milovat taky, ty hajzle/hajzlice*................

Takže jsem bezpodmínečnou lásku vyřadila ze svého slovníku; nejsem ji schopna - vím, že nejsem všeobjímající Bůh- a tedy ji ani od sebe či druhých nevyžaduji; :) a jakmile mi o ní někdo začne vykládat, dávám si bacha.
:) Pokud to s ní někdo má dobře srovnáno, většinou se to projevuje tím, že je tak nějak nenáročně fajn.

20.02.2010 22:31:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí