Smutek...

Smutek...

Anotace: ... mně naplňuje celým tělem, rozlévá se mi po těle jako smrtící jed! Jak dlouho ještě budu schopna mu odolávat?

Proč mi to proboha dělá? Začnu mu zase věřit a on mně vzápětí znovu zklame ...! Nejhorší na tom je, že přileze a já ho vezmu na milost, i když vím, že to zase dopadne stejně! Vždycky mě zklame! Vždycky to bolí! Strašně bolí! A já nemám tušení jak se tomu vyvarovat! kdybych se s ním rozešla, vím, že jed ve mně by mně pohltil úplně, a já bych se vzdala bez boje. Poddala bych se smutku a nechala bych se unášet. Vím, že kdybych se s ním rozešla, ztratila bych kus sebe! Anebo ne? Je to jen úkaz mé slabosti? Úkaz toho, že se nechci vzdát toho co byla a toho co by mohlo být? Kde je pravda? Kde je problém? v čem je chyba? Ve mně? V něm? Bolest, kterou cítím lze potlačit jen velmi těžko ... Vždycky mi to ublíží. Vždycky brečím. A nikdy nevím jestli to někdy přestane. Vždy, když tento stav přijde si připadám neskutečně prázdně. Jsem jak prázdná skořápka!!! POMOZTE MI VEN!!!!!!!
Autor Pengerka, 20.02.2010
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zdar
mám podobný problém, co ti můžu poradit? vykašlat se na něj, vyrazit ven mezi lidi pokud můžeš, naít si někoho jiného, takle se z tebe stane jedině troska, nezbyde v tobě ani trochu duše, sesypeš se, a on za to nestojí, podle toho co píšeš to není férový člověk

02.06.2010 11:09:00 | The_blood_of_Kingu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí