Silvestr

Silvestr

Anotace: Silvestr

Bum prásk třísk. Ne nebojte, nejsem reportér války, jen je Silvestr. Poslední den v roce. Tedy aspoň podle kalendáře většiny „vyspělých“ zemí. Za pár hodin bude nový rok. S tímhle jsem se nikdy nesmířil. Na základní škole jsme se sice učili počítat do velkých čísel, proto mi nedělá problém následující rok pojmenovat. O to mi nejde. Jen nechápu ten prapodivný zvyk ohňostrojů a opíjení se. Řada naších spoluobčanů se asi opravdu řídí pravidlem „Jak na nový rok, tak po celý rok“ a jsou prdlý a opilý. Samo sebou mám na mysli politiky, nacisty a policisty. To je však jejich věc, ale ten ohňostroj. Petardy, rachejtle, dělobuchy…. to mi vrtá hlavou. Vždyť je to nebezpečné, krátko trvající, drahé, smrdí. Tak proč to ty lidi dělají? Že by chtěli dát vesmíru vědět, že je tu nějaká Země? Nějaká lidská rasa? Jestli ano, tak to je v pěkný záměr, ale je tu riziko, že mimozemská populace v tuhle dobu zrovna „spí“ a naše ohlasy nezachytí. V tom případě nám ročně mezi prsty projde takových peněz, které by byly zapotřebí jinde. Nechápu to a asi z toho vybuchnu…..BUM!
Autor James Tony, 23.02.2010
Přečteno 299x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Šťěpán
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí