Doteky duchovních světů 8

Doteky duchovních světů 8

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Od lásky k telepatii.

Pokud si někdo nepřečetl podrobně povídku Tajné poznání a předcházející Doteky,tak teď už bude hůře chápat.
Terminologie byla pro mne jistou překážkou.Například slova sobecká nebo čistá jsem si v duchu nahrazoval úzkým či širokým úhlem ve své představivosti,ale při popisu slovy to také není nejpřesnější.Za to,že nemáme výstižné slovní pojmy nikdo nemůže a chci-li psát tak musím popisovat tím,co je k dispozici.
Tak nejdříve plošně.Představíme si kruh a v něm určitou úhlovou výseč v nějakém směru jako sobeckou lásku a větší úhel znamená čistší lásku.Teď kruh nahradíme koulí a představu opakujeme.Jsme blíž,ale teď ten úhel nahradíme výběrem.Tedy když milujeme jednoho člověka je to láska sobecká a čím více lidí milujeme,tím je láska čistší(nemusíme milovat jen lidi).Jsme opět blíž.Tento krok je těžší,ale v jádru stále jednoduchý.Dále už musíme používat vibrace,které obsahují informace,jež buďto přijímáme nebo odvrhujeme,tedy přitažlivost nebo odpuzování.Nedokonalost sobecké lásky je v tom,že více odvrhuje než přijímá.Dále musíme použít úhel pohledu.Jsme-li uvnitř úhlového výběru je pro nás tato láska láskou čistou a jsme-li vně úhlového výběru pak je z našeho hlediska tato láska láskou sobeckou.Pro výběrové odvrhování vibrací je přiřazování pojmů ještě těžší.Slova jako čistá nebo sobecká nenávist jsem si v duchu nahradil slovem antiláska a nenávist jsem si přiřadil k užšímu úhlu této antilásky i když se může jednat o výběrový úhel dosti široký.Směs přijímání a odvrhování pak vytváří různá spektra možností a různorodostí,které jsou pro každého člověka něco jako otisky prstů.Jsou identitou jednotlivce a při rozšíření přijímaného spektra i skupin jednotlivců.
Dalším zdokonalením pro čistou lásku je umění zužovat úhel výběrového přijímání a jeho zaměřování.Informace z vibrací logicky přijímáme svými jemnějšími těly.Čím jemnější je hmota,tím lépe a více informace přijímá.Vibrace naší současné hrubší hmoty jsou omezeny při přijímání jejich rychlostí,při které je schopna je přijímat.Mohou být jen o málo větší nebo menší než je rychlost světla.S jemností hmot našich těl toto omezení mizí a čím jemnější je hmota,tím rychlejší nebo pomalejší mohou být přijímané vibrace.Je jasné,že zde se již jedná o telepatii.
Můžeme si tedy udělat aspoň částečnou představu toho,co nás po smrti čeká.Až si splníme svůj úkol,pak se ve skutečnosti zbavujeme těla z hrubší hmoty,které nás tíží jako okovy a závaží a tím se naše schopnosti a možnosti rozšíří.Úkol,který si se svým hrubším tělem pro své zdokonalení plníme,je pro nás závazný a kdybychom se chtěli sebevraždou zbavit svého hrubšího těla,tak bychom se museli dřív k ukončení ůkolu vrátit.Takže si tím nepomůžeme,ale spíš ublížíme.Kdo se ale dokáže své osobní boží vůli podřídit,může své telepatické a navazující schopnosti mít ve slabé míře už zde.
Autor mistr pekař, 25.02.2010
Přečteno 501x
Tipy 4
Poslední tipující: ilona, pamp_elka, 6thSun
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:) jestli Ti rozumím? ..:) asi ne úplně /to se stává málokdy/; a taky ne vždy se vším souhlasím -to já tak mám.... ale čtu Tě a povídám si tu s Tebou. Jsem ráda, že si tu mohu povídat a číst.

26.02.2010 07:11:00 | pamp_elka

Omlouvám se za y místo i.Úklepy mi jdou dobře.

26.02.2010 04:15:00 | mistr pekař

Hlavně absolutně dokonalé ne.Kritika osvěží.Ne jako moje starší sestřička,která má o mě strach.Myslí,že jsem nalétl nějakému bláznovi a bojí se,abych neskončil v nějaké sektě či v psychyatrické léčebně.Hlavně ji straší,když říkám,že smrti se nemusíme bát,ale dokonce se dá i na ni těšit.Byla vyděšená.Prostě to co říkám každý nestráví.Stačí mi,když nejsem se svými názory úplně odmítán.Jestli mi rozumíš?!

25.02.2010 21:58:00 | mistr pekař

:o) půjdu sem za primitiva, Mistře.
:o) Lidstvo tě nikdy nepoškrábe na zádech...a my jsme také opičky, až do své fyzické smrti jsme, je to marný...

Není to absolutní, to, co říkáš.. není

25.02.2010 20:32:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí