Vlny

Vlny

Anotace: Hodně piju jim a pak tohle vymyslim.

Vlny
Pořád je všude vidím, jdou sem, pak jdou tam, je jich všude plno.
Jedna jde přes druhou, nechce se jim ustoupit.
Jsou všude, přibejvaj, dusej mne a já si s nima nevím rady.
Jak jen je vyženu, je to jako boj s větrnými mlýny a přitom by stačilo tak málo to kdyby nebyly ale oni jsou a proč pořád je někdo nebo něco přikrmuje.
A co s tím, to kdybych věděl, tak bych Ti to nepsal.
Na četu ( chatu ) jsem se na to ptal DAJDOU, ta taky neví kde se tady berou, a že jich tady je.
To je asi tím, jak tajou ledovce a ta hmota se musí zachovat a ona putuje až doputuje do těch mejch vln. Máš taky vlny, jestli né, rád Ti nějakou přenechám.
Oni však nesluší, jsou jak peřina neforemná jen málo hřejí a hlavně strašně tíží skoro jako zácpa a to i ta v koloně.
Jaro je tady a s ním i próza nebo vymetení mozku co já vím když nic nevím ani o vlně.
Jestli něco o ní víš tak dej vědět.
Autor umělec2, 12.12.2005
Přečteno 367x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, Quigleika, Judita
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

No tak teď ses prozradil!!!
A já furt kdo mi čas od času nebývale drze v čase spánku mého převážnou většinu vlnek mých vlněných ušmikne z čehož pochází duševní chronické onemocnění mé... béééé... a říkají mi šílená kráva... co to melu!... pocházím ze skopce jsem tedy šílená OVCE

30.11.2007 00:05:00 | Judita

Vlnu ovčí mám taky rád, jinak bych na ní právě neseděl.

23.06.2006 21:03:00 | umělec2

mám ráda vlnu pravou - ovčí,
je taková měkoučká a hřejivá

23.06.2006 20:48:00 | Anny

Jo, včera jsem se na Spektru dozvěděla zajímavý věci o vlnách, jak se, mrchy jedny, spojují hřbetama, až udělají jednu obrovskou přes 30 metrů a ta potom zničí úplně všechno, co jí přijde pod vlnu, tak raděj odložím cestu kolem světa, co kdybych se jí připletla do cesty...(:-)))

24.05.2006 15:36:00 | Mara*

Já jsem to vymyslel tak si to i ohodnotím.Docela se mi to líbí jen nevím proč píšu o Dajdou.To aby řeč nestála.Rád si se čtu.

12.12.2005 09:01:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí