Mimozemšťani?

Mimozemšťani?

Anotace: Nesouhlas s většinou představ o mimozemšťanech a jejich podobou.

Často se setkáváme s filmy, příběhy či serialy o mimozemšťanech. Tvorba kolem tohoto témata je opravdu obrovská. Existují také počítačové hry, obrázky, knížky, komiksy. V každém díle mimozemšťani vypadají trošku jinak, představivosti se přece meze nekladou. Bohužel, ale poslední dobou má dokonce vzhled většinou hodně podobný člověku, což je dost neoriginální, ale hlavně vzhled není to jedíné, co je od člověka zkopírováno. Hlavní problém je, že ve zdrcující většině uměleckých děl se mimozemšťani bohužel jako lidé chovají.
Tohle je zásadní problém. Lidé se od počátku věků chovali většinou agresivně, když si chtěli něco urvat pro sebe. Dobývali nová území, vraždili, válčili. Válek bylo neskutečně mnoho. Celý dějepis je vlastně plný válek a to né jen těch dvouch světových. Například zabíjení při dobývání Ameriky. Za vším je jen lakota. Lidé jsou prostě druh, který radši zabíjí, než aby sám vyhynul. Bohužel tuto roli připisujou i mimozemšťanům. Klasický zcénář Bčkového "amerického trháku" je o tom že mimozemšťani najdou další oběť planetu Země a chtěj jí nějakým způsobem ukořistit. Napadnou planetu a lidé se brání. Mají lidské vlastnosti. Mluví spolu většinou nějakým divným jazykem. Létají ve strojích jako lidé. A hlavně jsou strašně zlý a bezcitní! PROČ? Kdo může prohlásit, že mimozemšťani jsou monstra, co nás chtějí zničit? Lidé s nimi nemají žádné zkušenosti a tak si vymýšlí. Nikdo neví jestli vůbec existuje nějaký další život, může žít i na této planeťe. Můžem být zároveň v jednom prostoru a o sobě nevědět. Každý může jinak vnímat svět. Mohou například představovat vzduch a zkládat se z něj a mi je nevnímáme. Možností je mnoho. Můj názor je takový, že nejsou vůbec zlý. Třeba ani nevnímají city jako my, ale jestli o nás nějaký jiný druh civilizace ví, tak se s náma jen tak nespojí, protože určitě ví, co jsme zač. Může to být mírumilovná civilizace s moderní technologií beze zbraní. Co by jsme udělali my? Dělali hodné bytosti a po čase je stejně jen na jistotu zneužili a třeba zotročili, či zabili. O to asi žádná civilizace nestojí. Stačí se podívat ven, co člověk neudělá pro kus žvance v lepším případě? Co člověk neudělá pro prachy? Je to hnus a já bych naopak nechtěl s náma (jako mimozemšťan nic společnýho) a nechal bych nás osudu.
Autor Richie12, 04.03.2010
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak Avatar není podle mě tak špatnej, je to ukázka o které mluvím... Samozdřejmně, že nechce nidko umřít, ale nikdo nepřišel a neřekl tak a teď ty indiány rozkrájíte na kusy nebo sami umřete... Kdyby byly u moci lidi, kteří mají v sobě víc porozumění, než vidinu peněz, kterých mají bohatí už stejně nadbytek, tak by nikdo na téhle planetě umírat nemusel... Samozdřejmě koloběh života je správný a přírodou nastavený určitě dobře, ale rozhodně si příroda nepřála zabíjení lidí a kácení stromů atd... U moci je hrstka lidí, kteří rozhodují naprosto o všem, klasický příklad je Afrika. Lidé, z nějakého kmene.. tam našli ropu, přijela firma Shell, uzavřela smlouvu typu vememe si ropu v nevyčíslitelné hodnotě, vám tu postavíme školu, středisko, školku atd.. Situace po 10letech... Ropa se těží o sto šest... školka? škola, středisko? kde je? Nikde... a ani bejt nemělo.. položili na oko základy a naschle... Je to podepsané? Je. Je to k něčemu? Není. Lidi se tam koupou ve vodě ve které umírají ryby, které lovili, protože je plná ropy a odpadů, nedá se tam žít. A tohle je miliontina hnusáren, co se tu děje... Nemluvím o situaci, že sem nás přijedou mimozemšťani vyvraždit. To je samozdřejmí, že by jsme se bránili, kdo by se nebránil... Mluvím o situaci, že by jsem přijeli, nabídli pomocnou ruku, spolupráci a říkám, že jakmile by to šlo, tak ti boháči, co o tom rozhodujou by se rozhodli, zlikvidujem je... přitom se dá v pořádku žít pospolu... a navíc lidi na tyhle filmy choděj protože oni u toho cítěj tu jednotu. Samozdřejmě co je lepší než si v kině připomenout, že máme ty nejlepší a nejnovější zbraně a technologie a nejchytřejší lidi a hrdiny, který nás (i když po pořádný zabijárně plný efektů a krve) zachráněj a lidstvo zase zvítězí... Nemluvím o tomhle uzkým pohledu každého druhého člověka, který za tohle zaplatí v kině a je rád. Kdyby lidi mysleli, tak nejsou jen ty možnosti, co nám nabízej denně, každej má svojí hlavu. Pravej hrdina podle obyčejnýho člověka by skočil do klece s tygrem, roztrhnul ze svojí svalnatý hrudi tričko a rozmlátil tygry holíma rukama. Pravej hrdina u mě by skočil do klece a tygri naučil spolupracovat aby společně vymysleli, jak se dostanou z tý podělaný klece ven. Obě varianty jsou tak trošku nesmyslný. Tygři nejsou zrovna moc dobrej příklad :D. Sice tady mluvím jako člen nějakého hnutí, ale můj názor je, že násilí není řešení a že lidi dělaj co se jim řekne a snědí všechno i s navyjákem a málo, spíš hodně málo přemýšlí.

08.03.2010 00:29:00 | Richie12

schválně se zamysli, který druh na zemi raději zemře než by zabil? žádný... tak je to nastavené od pradávna u všech predátorů, potravní řetězce apod., nikdo se nenechá dobrovolně zahubit, pud sebezáchovy velí buď utéct nebo se bránit, případně zaútočit jako první, pokud to vidíš jinak, můžeš to jít zkusit názorně předvést do výběhu tygrů, pravděpodobně tě roztrhají i když zrovna nebudou mít hlad, člověk se chová podle úplně stejných vzorců chování, jednotlivé druhy - jednotlivé národy bojují o své místo na zemi, naprosto pochopitelné, s lakotou a penězi v podstatě souhlasim, každá civilizace, pokud je chytrá tak se musí rozvíjet jak duševně, tak fyzicky... aby byla schopná bránit se, o té naší evropské si spíš myslim, že rezignovala na obranu sebe sama... jsme přechytralí, přeněžnělí, přehumanističtí... a tečka na závěr, film o hodných mimozemšťanech tolik netáhne... proto se jich tolik netočí... ale nějaké jsou, i když starší kousky... a co třeba avatar, tam jsou zlí lidé, to by se ti líbit mohlo, ne?

05.03.2010 10:27:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí