Doteky duchovních světů 9

Doteky duchovních světů 9

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Spojování a splynutí.

Další náš vývoj našeho života po životě směřuje k univerzálnímu vědomí.
Všechna naše těla,která v sobě máme,se liší podle jemnosti hmoty tvárností narůstající s jemností hmoty.Čím jsou naše těla tvárnější tím více a dokonaleji a ve větším počtu se mohou prolínat.
S jemností hmoty také pro vnímání klesá význam základních hmotných částic a hlavní složkou těl jsou vibrace.Dalo by se říci,že tyto těla jsou složena ne z hmoty ale z vibrací.Bytosti z těchto těl vnímají i naše základní hmotné částice našich těl jako shluky vibrací a ne jako hmotu.Opět jsou základem vibrace.Proto,než o jemnosti hmot,je lepší dále mluvit o jemnosti vibrací.
S jemností vibrací také stoupá schopnost vnímání ve více prostorových rozměrech a pospojování v nich.Pro pospojování je důležitá vzájemná důvěra(proto takový zásadní význam lásky) a zdokonalováním inkarnačních cyklů prodlužujeme setrvávání v těchto spojeních a zvyšujeme počet prostorových rozměrů.Pro tyto jevy máme krásný významový pojem splynutí duší.
Shrnuto.S větší kapacitou lásky(přijímání vibrací) se rozšiřuje schopnost spojování a tím vyttváříme ještě větší společný potenciál přijímání vibrací.
Dalším zdokonalováním inkarnačních cyklů pak v této osmóze setrváváme a tyto cykly se mění v pulsace,při kterých zvětšujeme a zmenšujeme svá osmotická spojení.Je to náš tep života,který uchovává naší identitu jednotlivce.
Dalším vývojem se více integrujeme do univerzálního vědomí,zjemňujeme vibrace a rozšiřujeme své možnosti.
Autor mistr pekař, 10.03.2010
Přečteno 267x
Tipy 2
Poslední tipující: 6thSun
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí