Doteky duchovních světů 10

Doteky duchovních světů 10

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše.Prostorové rozměry.

Abychom lépe pochopili život po životě a univerzální vědomí je nutné si představit prostorové rozměry.
Dle současné vědy si není možné představit vícerozměrný prostor,ale skutečnost je jiná.Tyto prostorové rozměry si lze při správném chápání představit.Základních prostorových rozměrů je sedm a jejich kombinacemi se vytváří nekonečné množství prostorových rozměrů.Všechny jsou vytvářeny pohybem a jejich pochopení není dokonce ani příliš složité.Jen musíme zapomenout co nás učí současná věda a na její teorie,které dává na úroveň přírodních zákonů.
První tři rozměry jsou dány vzájemným pohybem cyklických pohybů a jsou to rozměry,které normálně vnímáme a jsou naší denní realitou.Tedy délka,šířka a výška.Není nutné o nich psát.
Čtvrtým rozměrem je časový prostorový rozměr.Věda používá pro svůj časoprostor pouze časovou měřítkovou stupnici,která s prostorem nemá nic společného.Prostor je prostor a nic jiného si nesmíme představovat a my si musíme náš vnímaný prostor pouze přesouvat.Určité základní částice mohou přijímat vibrace určité rychlosti a přijímají-li například částice vibrace jež jsou dvakrát rychlejší nebo pomalejší než u našich částic,vytváří prostor,kde čas ubíhá dvakrát rychleji nebo pomaleji než u nás.Zde se jedná o časový prostorový nekonečný rozměr v obou směrech.
Pátý prostorový rozměr je dán vzájemnou rychlostí částic,neboť nejsou omezeny rychlostí světla.Při vysoké vzájemné rychlosti tyto částice skrze sebe prolétají aniž by na sebe působily.Například při zrychlování se přesouváme plynule tímto rozměrem do jiného prostoru a tzv.dilatace času neexistuje.Tento prostorový rozměr je nekonečný v jakýchkoliv opačných směrech.
Šestý prostorový rozměr je dán prostorovou vlnovou délkou vibrací a určován jemnějšími částicemi,kterými jsou částice tvořeny a to v posloupnosti jemnosti částic.Znamená to,že ve stejném prostoru a při stejném časovém prostorovém měřítku může být nekonečné množství prostorů v obou směrech prostorové velikosti vlnové délky.
Sedmý prostorový rozměr je dán velikostí základních částic,tedy to co sama věda nazývá vnější a vnitřní prostor a týká se jemnosti hmot.Tento prostorový rozměr je tak jednoduchý,že si myslím,že jeho další vysvětlování je zbytečné.
Tyto základní prostorové rozměry se kombinují a vytvářejí nekonečná množství prostorových rozměrů.
Je tu však ještě jeden rozměr,který není rozměrem prostorovým,ale je rozměrem duchovním,který ta nekonečna prostorových rozměrů spojuje.Samotný vývoj inkarnačních cyklů i tyto cykly samotné jsou pohybem,vytvářející rozměr,který všechny prostorové rozměry spojuje.Stačí si představit vývojem narůstající schopnosti vnímání většího množství prostorů a osmotické cykly a vyjde nám univerzální vědomí,které ač není bodem,přesto je středem nekonečna.
Autor mistr pekař, 10.03.2010
Přečteno 329x
Tipy 4
Poslední tipující: Mbonita, 6thSun
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

věci,činy,děje jsou jednoduché...jen my je děláme složité ve svých hlavách...

24.07.2011 17:59:00 | Mbonita

Jsem jen obyčejný bývalý pekař,proto vím,jak je to těžké strávit.Tohle by vymyslel jen supergénius.Také proto tomu věřím a přitom je to tak jednoduché.

10.03.2010 19:31:00 | mistr pekař

Who the fuck are you?!!! :-)

10.03.2010 14:02:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí