Jsme jiní..

Jsme jiní..

Anotace: .. i když si to nepřejete.

Je toho mnoho, co se dá o nás napsat. Každý z vás nás zná a pro každého z vás představujeme to nejhorší, co jen mohlo lidstvo stvořit. Ať už nás jsou legie, nebo prostá jednotka, každému jsme poznamenali život. Ale nikdy jsme nebyli horší a ani lepší, než vy. Vždy jsme byly jiní.
Nemohli jsme si vybrat. Takřka každý z nás je takový od přírody, přestože se nás nikdo neptal. Řekli byste, že škodíme lidem, že škodíme společnosti. Ale bez nás byste byly sotva rolníci. Zocelujeme vaši společnost, protože na ní parazitujeme nebo ničíme. Takovou službu však vy nikdy neoceníte. Naše cesta je skrze hněv, touhu a ničení. Chápeme, že skutečný růst vede skrze konflikt, i když si to možná neuvědomujeme. A každý, kdo nás za to odsoudí nás nepochopil, nebo toužil kráčet stejnou cestou.
Neschopni pro život v lidské společnosti. Je to snad prokletí? Když máme odvahu žít sami pro sebe, že nejsme tak slabí, abychom potřebovali ostatní? Je to úděl. Stejně jako ten váš, do konce života budete pracovat pro kolektiv. Vy jste možná potřební v letech míru prosperity, ale my jsme nenahraditelní kdykoliv jindy. Nebojíme se pravdy a nebojíme se řešit problémy. Nikdy nebudeme šťastní, vždy nás něco bude hnát dál, něco co nám bude říkat, že stále ještě není konec.
Nebudeme se měnit. Neboť pokud nás bůh takto stvořil, tak my se postavíme na stranu ďábla, ať je jakákoliv. Soucit je pro nás jako facka. Ať chcete, nebo ne, budeme tady tak dlouho, jako vy.
Autor Spáč, 13.03.2010
Přečteno 387x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přidávám se k ewonovi, chtělo by to ještě nějaké rozuzlení. Třeba mlhavé, ale takhle je té mlhy trochu moc.

29.03.2010 17:32:00 | Taufi

nepochopil jsem o kom to je.
vojácích?
mravencích?
římanech?

15.03.2010 14:24:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí