trochu toho štěstí

trochu toho štěstí

Anotace: už asi nikdy nebudu věřit pořádně na kamarádtsví a na lásku...protože jsem se opravdu hodně zklamala,hodně... na to dlouho jen tak, jestli vůbec, zapomenu.

Měla jsem někdy štěstí na kamarádky??...potřebovaly pomoc tak jsem jim všem byla dobrá,ale když jsem potřebovala pomoc já tak to najednou neměli čas!!
Měla jsem někdy štěstí na lásku??...měla jsem jen 3 kluky a se všema to dopadlo stejně...prostě přestali mít zájem a srali na mě jako ostatní!!
Měla jsem někdy štěstí??...párkrát v životě možná jen nějaký ty záblesky štěstí ale jinak?...nic!!

Proč vlastně žiju??...nikdo už nic nepotřebuje tak nepíše,neukáže se tu.všichni si našli někoho s kym jsou,ale proč jsem vždycky to pátý kolo u vozu??...proč nemůžu mít taky nějaký to štěstí na něco??...všichni akorát odemě brali,nevšímaje jsem jim všechno co jsem mohla dala a ted,když už nemam co dát,protože mě uplně vycucali tak odešli.Už se neozývaj,myslela jsem,že aspon někdo mě má fakt rád,ale zdá se,že lidi se semnou baví jen když něco potřebujou...ale záleží vám taky někdy co potřebuju já???...samozřejmně že ne!!
Autor Haniik, 18.03.2010
Přečteno 457x
Tipy 1
Poslední tipující: Martin Fábrer
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Život nám občas zasadí pěknou ránu do srdce . My musíme bojovat , vím že to jde velmi težko ,ale dá se to .Držím ti palce ,aby jsi poznala ,že život má i své světlé stránky.

26.09.2010 14:24:00 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí