Na světě jsou tři druhy lidí..

Na světě jsou tři druhy lidí..

Anotace: Kdo?

Na světě jsou tři druhy lidí. Řekněme si o „pasácích“ a jejich „kurvách“ , o těch třetích Vám řeknu později.
„Kurev“ je samozřejmě víc než „pasáků“ to mi dáte jistě za pravdu ,jinak by to ani fungovat nemohlo. V šest ráno vstávají do svý nudný, stereotypní práce, která bych řekl je sere. Za minimální mzdu za kterou stačí sotva uživit svojí mnohočlennou „šťastnou“ rodinu, která na ně čeká u večeře až se vrátí po dvanácti hodinách domů, se nechávají vojebávat, přesně jako ty kurvy.
Pak jsou tady „pasáci“ . Jo to oni okrádají ty svý kurvy seděj si v drahých oblecích za drahým stolem vozí si prdele v MERCEDESECH kouří doutníky a tvářejí se jak zachránci tohoto světa, andělé nás všech. Většina s tím nic nechce udělat , jo jsou spokojený, prožijí obyčejný život jako každý druhý nevadí jim, že mají každý den „péro v zadku“ a ještě za takovou almužnu. Jiným to vadí ale co zmůžou, co zmůžou proti „pasákům“, který ovládají celý jejich svět. Nezmůžou nic vůbec nic.
Pak je tady ten třetí typ lidí opravdu nevím jak jim říkat, slýchávám je nazývat flákači, budižničemi v lepším případě vandráky, tuláky . Takový lidi serou na „pasáky“ se svýma „kurvama“ nehodlají si nechat prcat prdele aby pak šli se sevřenýma půlkama poníženě domů a ty co jim to udělali si seděli na divanu z nejlepší kraví kůže a jebali dalšího kokota co jim nastaví prdel. Utečou dřív než jim ho tam vrazí akorát tak aby měli na jídlo možná na činži a na chlast . Měsíc ,dva, možná Vám to přijde směšný ale kdo na konci života může říct nikdo mi prdel nevoprcal . Jo neměl jsem baráček na předměstí, nezastřihával jsem si každý den svojí zahrádku po který běhal veliký chlupatý pes, ale prdel mám pořád celou. Kdo?
Autor hordekle, 21.03.2010
Přečteno 614x
Tipy 4
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vyjadřování sice silnějšího kalibru, ale pisatel trefil téměř do černého.

26.03.2010 20:54:00 | espritt

jestli jsem to vstřebal, tak doufám, že to tak není

jinak vostrý dílko

21.03.2010 22:39:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí