Existuje život po životě?

Existuje život po životě?

Anotace: Asi nejlepší slohovka, kterou jsem vymyslela :D A že to byla makačka :D

Co vlastně je posmrtný život? Existuje život po životě? Je vůbec něco takového? Nebo prostě jen zemřeme a dál nic víc nebudeme prožívat? Myslíte si, že po smrti následuje jen věčná tma?
Já mám jiný názor. Stalo se vám někdy, že jste měli pocit, že tento okamžik jste už jednou prožili? Mně se tento pocit stal mnohokrát, a proto si myslím, že něco jako posmrtný život exictuje.
Při psaní mé úvahy mě napadla základní otázka ohledně člověka a smrti. Proč si čověk většinou nechce připustit, že po smrti nic není? Podle mého si lidé tuto skutečnost nepřipouští, aby se smrti ještě více nebáli. Já osobně se smrti bojím, protože nevím, co mě čeká, ale vím, že smrt jednou přijít musí, protože je přirozeným cyklem života.
Myslíte si, že by se člověk mohl někdy něčeho bát, kdyby nevěděl, že jednoho dne umře? Mám pocit, že smrti se bojí každý, ale jak mohu vědět, co se honí hlavou sebevrahovi, jestli má strach nebo jestli je šťastný, že jde jde do lepšího světa. To nikdo neví, jak to doopravdy je. Jestli je pravda, že lidé, kteří jsou v klinické smrti vidí tunel s bílým světlem na jeho konci a jestli za ním vůbec něco je a kdo ví třeba právě teď v mém hlubokém nevědomí probíhá spousta vzpomínek mého minulého života.
Co pro vás znamená smrt a posmrtný život? Máte pocit, že někdo nebo něco ovlivňuje, co se stane po smrti? Je možné, aby existoval ráj nebo peklo? Toto je jediná otázka, na kterou hned odpovím. A to tak, že nevíme jestli existuje ráj, ale mnozí ví, že existuje peklo. Zřejmě jediný způsob jak zjistit, jestli něco takového jako ráj, světlo na konci tunelu a vůbec posmrtný život existuje, je smrt a ta vše spouští.
Proto si myslím, že většina lidí žije tak, jak žije, bez ohledu na to, jastli smrt přijde nebo ne.
Autor Tes, 30.03.2010
Přečteno 932x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí