Líbání je zločin!!!

Líbání je zločin!!!

Anotace: Článek pro učitelku, řekla napište co chcete..tak útočím na školní pravdila!!!Masarykovo gymnázium Příbor

Líbání je zločin!!!

Veřejné polibky prý ponižují dívky a degradují vztahy – tak to cítí učitelé, a co chtějí žáci, to je fuk.

Tento školní rok by se dal nazvat rokem úspěšným, zvláště co se týká vztahů. Na naší škole je láska doslova na každém rohu. Možná je to ovzduším nebo snad něco přidávají do vody, ale lásce se zde opravdu daří. Bohužel pro všechny zamilované, mnoho učitelů má problém s líbáním na chodbách a snaží se tuto „epidemii“ zastavit. Někteří si to nechávají pro sebe a nijak se nevyjadřují, jiní svůj nesouhlas vyjadřují rušením párů slovy: „ Nepsané pravidlo říká, že máte stát 30 cm od sebe!“ což se dá ještě přejít se smíchem. Třetí skupina učitelů však nasadila těžký kalibr. Zvou si studenty na tzv. kobereček a v pětiminutovém monologu jim naznačují, že je to nevhodné. Nejvíc mě překvapily reakce našich profesorek, které prohlásily, že muž líbáním ženu ponižuje a znehodnocuje tím jejich vztah. Jak může někdo někoho ponížit projevem lásky, s kterým navíc druhá polovička souhlasí? Nerozumím tomu, opravdu ne.
A proto bych chtěla požádat všechny učitele, aby si vzpomněli na to, jak se chovali, když oni byli mladí. Všichni víme o pravidle, že zakázané ovoce chutná nejlépe, a proto si myslím, že jste to dělaly i vy. I když tvrdíte, že ne. Ať je vám 16 nebo 50 myslím, že tolik se zase nezměnilo. Musíte, měli byste, to chápat, co když ten pár nemá jinou příležitost vidět se během týdne pouze o přestávkách ve škole, tak co, mají se držet za ručičky a hrát si na děti ze školky? Nesmíme se líbat ve škole, protože pohoršujeme profesory. Nesmíme se líbat na ulici, protože bychom mohli pohoršit procházející a nesmíme nikde, protože prostě rušíme. A završíte to slovy: „ Nechte si to na doma!“ Takže se všichni zašijí domů a naráz nám stoupne porodnost na středních školách o pár procent nahoru. Ano vím, že tohle je svým způsobem extrém, ale když si to tak vezmete, není to nereálné.
Neustále někdo mluví o tom, že tyto páry někoho ruší, ale fakticky neustále někdo ruší je, svými připomínkami. Občas mám pocit, že se na nás díváte, jako bychom se chovali jak „květinové děti“ a ty opravdu daly všem konvencím tvrdý úder.
Co kdybyste začali řešit důležitější problémy, než to jestli si někdo dal nebo nedal na chodbě pusu, je to naše soukromí a je na nás, jak s ním budeme zacházet. A poslední dobou mi přijde, že už máme pravidla už úplně na vše, nechte nám, alespoň nějakou volnost. A pokud ne, tak se smiřte s tím, že vás na 99,9% nikdo neposlechne.
Autor Anye, 29.04.2010
Přečteno 302x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

transfer telesnych tekutin.D

19.09.2011 21:13:00 | tenflipskáj dysfunkt

Před sborovnou za „kiss“ zzzhavý nedával bych do šatlavy.

18.09.2011 22:44:00 | Ringo

no nejdřív jsem se snažil hledat morálku a pravidla a pokud možno být proti uvažovatelce (jako obvykle).
Ale pak mi z toho vyšlo: proste vam ty ucitele zavidej, nerkuli, ze je to sere. :-)
Tak na ne serte taky a libejte se dal. Co jinyho ma vubec ve skole vetsi smysl? :-)

30.04.2010 11:46:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí